Harga laptop makin melampau tinggi sejak covid

CG Sponsors




AlYamani

Legendary Member
Joined
Jan 23, 2011
Messages
12,158
Reaction score
587
Points
161
Selamani pakai iPad jer tengok Carigold.
 
Sponsored Post

fms

CG Top Poster Club
Joined
Feb 10, 2007
Messages
20,677
Reaction score
366
Points
141
nasib baik dah beli 2 tahun lepas harga murah RM1,599
RAM 8GB ngan 128GB SSD..processor AMD Ryzen 3..

tapi tgk masih murah je Acer ni..

 

isteri_aku

Active Member
Joined
Feb 5, 2012
Messages
2,090
Reaction score
36
Points
40
Sampai hati betul diorang masih jual laptop baru dgn processor celeron....tak agak2. Harga tu yg buat tak boleh blaaaa...
 

superdogol

Fun Poster
Joined
May 29, 2012
Messages
695
Reaction score
14
Points
25
Sampai hati betul diorang masih jual laptop baru dgn processor celeron....tak agak2. Harga tu yg buat tak boleh blaaaa...
celeron jugak tp 10th generation dah. better dr celeron previous gen, tp still takleh lawan ngan amd athlon lagi2 ryzen low end. 2 core/2thread yg buatkan proc. nih lemau always :cool:
 

nameless

Super Active Member
Joined
Nov 30, 2007
Messages
7,369
Reaction score
71
Points
80
Sampai hati betul diorang masih jual laptop baru dgn processor celeron....tak agak2. Harga tu yg buat tak boleh blaaaa...
Celeron yg baru pn ade gak...
Tp mmg yg plf low spec...
 

notepad

Super Active Member
Joined
Sep 17, 2011
Messages
8,655
Reaction score
615
Points
126
apakah harga laptop akan turun selepas sekolah dibuka (kalau menteri pendidikan tak u-turn) ?
 

pinjamankereta2013

Fun Poster
Joined
Feb 8, 2013
Messages
872
Reaction score
153
Points
33
Bab laptop nie... saya guna laptop yg dah dibeli 11 tahun lepas shj
Laptop masih elok
Beli laptop nie tak rugi pon
Byk kegunaan nya
Selama 11tahun pakai
Baru sekali g format dan tambah ssd lain
 

maxpda

Super Active Member
Joined
Jan 15, 2007
Messages
7,261
Reaction score
168
Points
83
Nak cari gpu punya mahal sekrang.. Padahal spek cikai je pun mahal...
 

jaws_am

Legendary Member
Top Poster #4
Joined
May 29, 2008
Messages
12,076
Reaction score
2,637
Points
201
Ikutkan tak sesuai beli laptop pc..
Kena tunggu bulan 4 nnt..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register