Harga emas dijangka lebih RM300 segram

CG Sponsors




nonoo1

Super Active Member
Joined
Oct 24, 2010
Messages
5,853
Reaction score
323
Points
91
pelik aku ygk kedai emas, time murah takde orang..
time harga memuncak penuh bebaris macam takda hari esok dah nak beli..
ni semua sebab persepsi berita camni la, emas dijangka naik pada sekian2..
jadi semua orang keluar beli takut nanti tak mampu nak beli dah..
new player mmg akan keluar beli..

waktu emas naik, sempat jual emas hiasan yang rosak tak bole pakai..
tunggu harga turun nanti baru beli.. releks2 je nanti turun la tu balik..
sekarang emas murah sikit, takde pulak tepu beratur kat kedai cam harga emas memuncak dulu ni.. hehehe.. adoii
 
Sponsored Post

spekmato

Active Member
Joined
Feb 14, 2008
Messages
1,629
Reaction score
110
Points
33
pelik aku ygk kedai emas, time murah takde orang..
time harga memuncak penuh bebaris macam takda hari esok dah nak beli..
ni semua sebab persepsi berita camni la, emas dijangka naik pada sekian2..
jadi semua orang keluar beli takut nanti tak mampu nak beli dah..
new player mmg akan keluar beli..

waktu emas naik, sempat jual emas hiasan yang rosak tak bole pakai..
tunggu harga turun nanti baru beli.. releks2 je nanti turun la tu balik..
sekarang emas murah sikit, takde pulak tepu beratur kat kedai cam harga emas memuncak dulu ni.. hehehe.. adoii
ya..sangat betul...sekarang emas dah mula jatuh...takat ni..xde sebab nak terus naik....mungkin boleh cecah 1500++ usd
kita tengok nanti...apapun...nak beli kena tunggu harga lantai
 

Mata_Pena

Active+ Member
Joined
Oct 22, 2008
Messages
4,867
Reaction score
1,627
Points
101
ya..sangat betul...sekarang emas dah mula jatuh...takat ni..xde sebab nak terus naik....mungkin boleh cecah 1500++ usd
kita tengok nanti...apapun...nak beli kena tunggu harga lantai
harga lantai tu berapa
 
Sponsored Post
Top
Log in Register