BTC USD 69,708.7 Gold USD 2,421.07
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Harga buah-buahan dan sayur-sayuran sudah banyak turun. Kenapa pasar masih jual mahal ?

Sponsored Post

Peraih (middle man/finger) la ni yg buli peladang n peniaga
Kerajaan bkn xtau yg nie.....kononnya kt amalan konsep demand and supply utk tentukan harga....tu aku ckp teori2 kt university tu bkn boleh pakai 100%....malaysia nie puak2 org tengah atau kartel yg tentukan harga.....dh naik jgn harap la nk turun.....tp mcm biasa la kerajaan buat pekak saja
 
Kerajaan bkn xtau yg nie.....kononnya kt amalan konsep demand and supply utk tentukan harga....tu aku ckp teori2 kt university tu bkn boleh pakai 100%....malaysia nie puak2 org tengah atau kartel yg tentukan harga.....dh naik jgn harap la nk turun.....tp mcm biasa la kerajaan buat pekak saja

kerajaan pemalas.... x full function kan kementerian ladang dan tani... sume nk di alibabakan.... alibabi betoi....
 
kerajaan pemalas.... x full function kan kementerian ladang dan tani... sume nk di alibabakan.... alibabi betoi....
Time mahathir lah orang kerajaan tak perlu buat kerja berat2 lagi dah. Semua bagi swasta ambil alih.

Orang kerajaan cuma monitor je projek2. Yang laksana swasta.
 
Time mahathir lah orang kerajaan tak perlu buat kerja berat2 lagi dah. Semua bagi swasta ambil alih.

Orang kerajaan cuma monitor je projek2. Yang laksana swasta.
Hebat zaman pmx, pekerja kerajaan bukan hanya monitor saja malah semua kene turun ladang bercucuk tanam, baja racun, kutip sawit bagai.

Bole da hantar balik pekerja asing
 
Hebat zaman pmx, pekerja kerajaan bukan hanya monitor saja malah semua kene turun ladang bercucuk tanam, baja racun, kutip sawit bagai.

Bole da hantar balik pekerja asing
Legasi tu diteruskan sampai sekarang bang rocky.

Takda den cakap PMX dah ubah dasar tersebut.
 
Sponsored Post

Back
Top
Log in Register