Harga Besi Semasa

CG Sponsors




Sponsored Post

ajid182

Active Member
Joined
Aug 6, 2008
Messages
1,607
Reaction score
7
Points
25
harge metal skrg dah jatuh teruk...aku dgr dari member aku 1kilo skrg 10sen...kalau metal padu 15 or 20sen..kalau dl 90sen 1 kilo.mungkin membe aku ckp betul...sebab aku pun kje kontrak kat tnb...dorang byk tolak scrapped metal
 

syabel

Fun Poster
Joined
Jun 21, 2008
Messages
304
Reaction score
1
Points
10
meman betul pun jatuh..tak silap aku plastik pun jatuh sekali...huh teruk tahun ni...
 

sconsult

CG Top Poster Club
Joined
Dec 10, 2007
Messages
22,646
Reaction score
656
Points
161
harge metal skrg dah jatuh teruk...aku dgr dari member aku 1kilo skrg 10sen...kalau metal padu 15 or 20sen..kalau dl 90sen 1 kilo.mungkin membe aku ckp betul...sebab aku pun kje kontrak kat tnb...dorang byk tolak scrapped metal
Mesti untung kau buat kerja kontrak tnb. Aku tengok ramai kontraktor tnb pakai mercedes, honda :D
 

GT

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
Harga besi memanglah menjunam dengan teruk selepas permintaan dari China untuk pembinaan Infrastruktur untuk Sukan Olimpik siap. Sekarang harga besi baru pun dah murah hampir 3 kali ganda daripada harga tertinggi tahun lepas. Scrap metal memang di tahap 0.10 - 0.20 jer sekarang. Yang aku hairan, maseh ada lagi pencuri besi nie..
 

sconsult

CG Top Poster Club
Joined
Dec 10, 2007
Messages
22,646
Reaction score
656
Points
161
Harga besi memanglah menjunam dengan teruk selepas permintaan dari China untuk pembinaan Infrastruktur untuk Sukan Olimpik siap. Sekarang harga besi baru pun dah murah hampir 3 kali ganda daripada harga tertinggi tahun lepas. Scrap metal memang di tahap 0.10 - 0.20 jer sekarang. Yang aku hairan, maseh ada lagi pencuri besi nie..
Pencuri tu tak tahu kot harga dah jatuh.
 

GT

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
Pencuri tu tak tahu kot harga dah jatuh.
Mananya diaorg tak tahu.... harga rendah sekarang nie...
makin banyaklah diaorg kena sembat tu...
 

GT

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
Tuan Tanah ada banyak besi ker apa nie?
 
Sponsored Post
Top
Log in Register