hanya jawatan kosong kerjaan disini

CG Sponsors




malaysiancareer

Freshie
Joined
Nov 22, 2008
Messages
10
Reaction score
0
Points
3
assalamualaikum,,,

saya adalah ahli baru kat sini,,, saya ada menyediakan satu blog yang menyediakan senarai jawatan kosong kerajaan dan badan berkanun,, blog ini diupdate pada setiap hari,,InsyaAllah,, saya rasa ingin membantu bagi yang sedang mencari kerja,, apa pendapat anda tentang maklumat dalm blog ini...http://malaysiancareer.com/
 
Sponsored Post

malaysiancareer

Freshie
Joined
Nov 22, 2008
Messages
10
Reaction score
0
Points
3
btl ke???mmg gah cari keje ni...
laaa betullah,, kenapa tak percaya ker jawatan yang ada kat situ nampak macam banyak? sebenarnya banyak jawatan kosong yang ditawarkan setiap bulan oleh kerajaan dan badan berkanun,, cuma kita jer yang tak tahu tentang kekosongan jawatan tu,,, sebab itulah saya rasa terpanggil nak buat blog tu,, agar semua dapat manafaat dari maklumat yang saya perolehi tu :)
 

malaysiancareer

Freshie
Joined
Nov 22, 2008
Messages
10
Reaction score
0
Points
3
utk PTD N41 ada kekosongan x?
cuba lihat dalam post2 untuk bulan 11 ni mungkin ada rasanya,, sebab saya masukkan semua jawatn,, tak semestinya post terbaru adalah yang terbaru,, ada post awal november yang masih dibuka jawatn tersebut,, untuk bulan 12 ni ada kekosongan gred J41,, tapi saya belum masukkan lagi sebab tarikh tutup 15 disember jadi saya akan masukkan dalm awl bulan 12 ni jawatn tu,, saya cuba susun jawatan mengikut keutamaan tarikh tutup :)
 

eidod

Active Member
Joined
Apr 4, 2007
Messages
1,364
Reaction score
5
Points
25
bagus ni bro...
tq bro...
:)cgrock:)cgrock:)cgrock
 

malaysiancareer

Freshie
Joined
Nov 22, 2008
Messages
10
Reaction score
0
Points
3
bagus ni bro...
tq bro...
:)cgrock:)cgrock:)cgrock
sama2 eidod,, sebab rasa rugi plak maklumat yang saya tahu terbiar begitu jer,, sdangkan ramai orang kat luat yang masih mencari kerje,, rasa macam bertanggungjawab pulak :)
 

ayeen38

Active+ Member
Joined
Jul 5, 2006
Messages
3,322
Reaction score
2
Points
25
assalamualaikum,,,

saya adalah ahli baru kat sini,,, saya ada menyediakan satu blog yang menyediakan senarai jawatan kosong kerajaan dan badan berkanun,, blog ini diupdate pada setiap hari,,InsyaAllah,, saya rasa ingin membantu bagi yang sedang mencari kerja,, apa pendapat anda tentang maklumat dalm blog ini...http://malaysiancareer.com/
wslm wbt..

mekasih bro.. sbb bgtau.. mmg nk cr keje gomen ni.. sgt2..
 

Jeb

CG Top Poster Club
Joined
Jan 2, 2007
Messages
39,505
Reaction score
124
Points
123
TQ bro for the commitment..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register