Hantu Pocong kek Rembau & Kota - Minta pengesahan CGrians semua

CG Sponsors




Dzoolhelmi™

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Dec 8, 2008
Messages
10,486
Reaction score
163
Points
133
aku nak tyalah kat orang2 area rembau & kota, betul ke sekarang kecoh kes pocong.. sebab siang tadi aku balik umah mak aku kat tampin, ank buah aku yang duk kat rembau lah duk citer, sekarang ni kat rembau heboh kes pocong duk ngetuk umah orang mintak tolong bukakan ikatan dia tu... akak aku yang duk tampin pun ada bagitau gak, kawan2 dia yang duk kota pun citer benda yang sama.. dia kata pocong tu ada g balai polis kota, minta polis bukakakn ikatan kat kepala dia.. polis tu pengsan.. x tau lah betul ke x citer nie..
kes eh pasal mak andam meninggal dan dia ada saka... ank2 buah aku yang duk tampin & rembau cuak gak lah kot betul kisah nie memang wujud sekarang...
Den jumpo kek forum sebelah tapi tak banyak maklumbalas.

Ado sapo2 tau cerita ?
 
Sponsored Post

hafis_81

Super Active Member
Joined
Feb 15, 2008
Messages
6,386
Reaction score
32
Points
70
perrrgghhhh..klu aku jd polis tu aku tlg bukak ikatan tu,pastu mntk nombor..hehehe
 

astrowan

CG Top Poster Club
Joined
Aug 26, 2009
Messages
22,317
Reaction score
249
Points
128
mak aii sampai macam ni apa kes ni..awat kat balai tu tak tembak kasi mati ja pocong tu...............ekekekkekke
 

astrowan

CG Top Poster Club
Joined
Aug 26, 2009
Messages
22,317
Reaction score
249
Points
128
perrrgghhhh..klu aku jd polis tu aku tlg bukak ikatan tu,pastu mntk nombor..hehehe
btoi jugak atau ajak mengeteh kat kedai depan dulu ajak sembang2 ka wakakaka
 

rijal2009

Marked as Scammer, (until issue resolved)
Joined
Jul 8, 2009
Messages
9,169
Reaction score
286
Points
81
buka la kain pocong tu, tanya dia nak apa? :D
buat2 berani...ajak la dia sembang kt mana2..
kalau pocong tu seorang perempuan ajak la dia berkenalan..
 

hafis_81

Super Active Member
Joined
Feb 15, 2008
Messages
6,386
Reaction score
32
Points
70
klu betol pocong tu mak andam,mntk dia touch-up sket muka..
 

Dzoolhelmi™

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Dec 8, 2008
Messages
10,486
Reaction score
163
Points
133
hahaha. den buka thread serius nie korang main2 lak :D

org rembau xda ke yang tau cerita nie ?

baru balik raya semalam xkan xda gusip2 :D
 

biosumber

Active Member
Joined
Nov 26, 2007
Messages
2,162
Reaction score
38
Points
30
aku ade kontek membe kat rembau... dia takde donga citer pon TT.. guane gini
 
Sponsored Post
Top
Log in Register