BTC USD 38,908.4 Gold USD 1,812.28
Time now: Jun 1, 12:00 AM

hantu ker ni?

arifnikkeyell2000

Active Member
Joined
Nov 15, 2007
Messages
1,184
Reaction score
14
Points
25
aku dapat gambar ni dalam e-mail aku.. entah betul entah tidak... wallahualam..:-?:-?:-? komen sikit..

hehehe.. sorry geng... gambar tu aku ambil malam tadi.. rasanya betul kata erDrAg00n tu.. itu gambar pantulan cahaya dari baju anak aku... huhuhuhu:p:p:p:p

so.. jom kita semua kongsi gambar anak2/baby comel korang kat cnie....

ilham1.jpg

DSC00654.jpg

DSC01112-2.jpg

048.jpg

Image061.jpg

Image045.jpg
 
Last edited:
Sponsored Post

ahib0205

Legendary Member
Joined
Nov 18, 2007
Messages
19,329
Reaction score
740
Points
166
mingkinkah photoshop? hehe
 

JiP

Junior Member
Joined
Oct 22, 2007
Messages
58
Reaction score
1
Points
11
no komen tapi...hantu ular kot..he he he
 

mfbi

Active Member
Joined
Nov 13, 2007
Messages
1,582
Reaction score
3
Points
25
lain je nengok..
 

Kehidupan

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jan 11, 2008
Messages
25,111
Reaction score
217
Points
123
comelnya adik tu....:">:">
 

forexworld

Active+ Member
Joined
May 12, 2007
Messages
2,944
Reaction score
85
Points
30
kompom bukan hantu...byk sgt picture2 cam ni kat tenet...kalau dlm photoshop,buat overlay je kat picture tu leh jadi cam tu...
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register