BTC USD 32,364.3 Gold USD 1,783.91
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Hantu ditangkap mungkin penunggu

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
299,786
Reaction score
12,911
Points
2,376
du071.jpg

GAMBAR menunjukkan lembaga seperti separuh badan manusia (dalam bulatan) yang dipercayai hantu disimpan dalam sebuah botol selepas ditangkap di rumah Agus di Situbondo kelmarin.

SITUBONDO, Indonesia - Hantu yang ditangkap oleh seorang ahli paranormal dan disimpan di dalam sebuah botol kelmarin mungkin penunggu yang menjaga tombak lama di pekarangan rumah seorang penduduk tempatan, Agus, lapor sebuah akhbar semalam.

Menurut Agus, paranormal yang menangkap hantu itu menyatakan jika ia berjaya ditangkap, kemungkinan makhluk tersebut merupakan penunggu yang menjaga sesuatu barang.

Tombak itu tertanam di pekarangan rumahnya dan selepas ia ditemui, hanya mata tombaknya sahaja kelihatan.

Menurut Agus, dia tidak mengetahui sama ada tombak itu peninggalan kerajaan zaman dahulu.

Namun, menurut ahli paranormal itu, tombak tersebut merupakan barang kuno.

"Kini, tombak itu sudah dibawa oleh paranormal (penangkap hantu)," katanya.

Kelmarin, akhbar Detikcom melaporkan bahawa hantu yang kelihatan seperti lembaga separuh badan manusia berwarna putih ditangkap oleh seorang ahli paranormal di rumah Agus. - Agensi

Kosmo
 
Last edited:
Sponsored Post

Shukz Isma

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Sep 6, 2007
Messages
5,511
Reaction score
15
Points
70
wah...lepas nie mengamuk la geng penunggu semua..hehe
 

atlantis

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Feb 3, 2008
Messages
35,221
Reaction score
767
Points
161
macam orang hantunya. takde tanduk.
tangan pun takde. :))
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
299,786
Reaction score
12,911
Points
2,376
betul ke x tu hantu duk dlm botol
 
Last edited:

silverchair959

Legendary Member
Joined
Dec 21, 2005
Messages
18,169
Reaction score
92
Points
135
kadang2 aku pelik kenapa hantu tak boleh tembus dinding botol tuh uhuhuh
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
299,786
Reaction score
12,911
Points
2,376
penunggu tu kan hantu jgk
dan suma tu dr kalangan jin
 

zerovirus

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jan 25, 2009
Messages
182,141
Reaction score
79
Points
1,020
mcm2 hal la indon ..
 

-pojie-

Well-Known, Member, XM Official, Representative
Joined
Oct 29, 2008
Messages
20,951
Reaction score
50
Points
120
hantu pelik nie..
:)):))
 

wow93

Active Member
Joined
Oct 22, 2007
Messages
1,131
Reaction score
1
Points
25
indons ni banyak kelentong, gila publisiti.
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register