BTC USD 44,656.6 Gold USD 1,742.75
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Hampir pitam anak nyaris jadi pemuas nafsu

eboss

CG Hardcore
Paid Membership
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,895
Points
591
KUALA LUMPUR: Seorang pekerja hotel hampir pitam selepas diberitahu anak perempuannya berusia tujuh tahun nyaris menjadi mangsa pemuas nafsu jirannya sejak beberapa bulan lalu.

Difahamkan kejadian pertama berlaku Ogos lalu sebelum kanak-kanak terbabit hanya memberitahu kelakuan aneh jiran terbabit kepada ibunya kelmarin.

Lebih mengejutkan kejadian itu berlaku pada waktu siang ketika ibu mangsa keluar bekerja di hotel di ibu kota manakala anaknya tinggal di rumah mereka di Setapak Jaya, dekat sini.

Sumber berkata, sejurus diberitahu anaknya, ibu kanak-kanak berusia 38 tahun bergegas ke rumah jiran yang tinggal berhadapan rumahnya untuk mengetahui perkara sebenar, namun usahanya mendapat penjelasan gagal kerana lelaki terbabit tiada di rumah.

Dengan budak umur 7 tahun pun ada nafsu...memang jiwa setan nie
 
Sponsored Post

khareen

Active Member
Joined
Mar 25, 2008
Messages
1,792
Reaction score
3
Points
25
dah takde iman....budusssssssssss
 

amira88

Legendary Member
Joined
Mar 5, 2008
Messages
12,032
Reaction score
12
Points
115
eboss bg citer panas ni sementara alonso berehat...

bagus...

penyandang jawatan alonso buat sementara
 

qreemall

Legendary Member
Joined
Mar 22, 2008
Messages
19,645
Reaction score
54
Points
120
tu antara kategori org2 yg psiko....
 

Jeb

CG Top Poster Club
Joined
Jan 2, 2007
Messages
39,505
Reaction score
124
Points
123
ingat eboss yg duk nak pitam...
 

anbusan

Super Active Member
Joined
Jan 22, 2006
Messages
8,275
Reaction score
287
Points
91
wow setapak jaya dekat gak ni gan kondo aku muehehe, besok round2 jap kat sane usha2
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register