BTC USD 57,172.2 Gold USD 1,831.42
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Hamas: Tiada perbezaan antara Obama dan McCain.

blink_182

Super Active Member
Joined
Jan 22, 2008
Messages
9,786
Reaction score
21
Points
65
obama_mccain.jpeg


Rabu, 05/11/2008 -Gerakan Hamas berkata pada Selasa lalu bahawa tiada perbezaan di antara dua calon utama Presiden Amerika iaitu Barack Obama dan John McCain jika isu Palestin tidak di ambil peduli.

Fawzi Barhoum, seorang jurucakap Hamas di Gaza, berkata di dalam satu sidang akhbar bahawa kedua-dua Presiden tersebut mengesahkan sokongan mereka terhadap pendudukan Israel di bahagian kewangan, moral dan ketenteraan.

Beliau berkata bahawa dasar pentadbiran Amerika telah menyebabkan kemusnahan kepada penduduk Palestin dan menyebabkan pengepungan dikenakan terhadap mereka dan kerajaan mereka di Gaza. Beliau menyelar bahawa sokongan yang tidak terhad keatas dasar itu hanyalah untuk " penghuni Zionis " dan penubuhan satu "negeri bersifat perkauman" yang mana perbelanjaannya adalah hak Palestin hanya akan menyumbang kepada kehancuran Palestin.

Note:
sumber : http://www.palestine-info.co.uk/en/
penterjemah : nurul
 
Sponsored Post

puyong

Super Active Member
Joined
Jan 29, 2007
Messages
6,474
Reaction score
15
Points
65
betul...aku sokong..aku pernah dgr gak si Obama ni kata akan sokong menubuhkan negara Israel sperti skrang..
sbb tu aku tak sokong mana2 pihak..:D
lagipun mmg dasar US akan memenangkan Yahudi ni..cilaka US..
marah ni...
 

shane

Legendary Member
Joined
Nov 7, 2007
Messages
14,023
Reaction score
222
Points
133
Tak kira sapa jadi Presiden USA, kalau seorang Islam sekali pun, kena iktiraf negara Israel, sebab negara USA dah memang iktiraf negara Israel. Bukan senang2 sorang Presiden nak batalkan pengiktirafan yg telah di beri.
Bukan hak dia...
 

edagangnetwork

Active Member
Joined
Jun 25, 2008
Messages
2,097
Reaction score
15
Points
25
Dah Presiden pun Yahudi tentukan..... nak harap apa sangat dari dia ni. Sejarah membuktikan semua Presiden US tu sama jer dasar luar mereka...
 

fordLASER

Legendary Member
Joined
Mar 22, 2007
Messages
10,806
Reaction score
54
Points
120
Aku cuma harap askar us kat iraq dpt dikeluarkan secepat mungkin..... dah banyak penganiayaan berlaku selam bush memerintah ....
 

shane

Legendary Member
Joined
Nov 7, 2007
Messages
14,023
Reaction score
222
Points
133
Generally America memang memudharatkan negara Islam. Antara Barack Hussein Obama & McCain, ramai Muslim berpendapat, McCain lebih memudharatkan, sebab MuBarak Husin Obama ni sekurang2 nya pernah melalui sekolah Madrasah Islam di Indonesia masa kecik2 dulu. Tapi kalau kurang mudharat pun, tahap mana??? Tengok ni...
http://www.youtube.com/watch?v=YgpJUlzoKTg
 

blink_182

Super Active Member
Joined
Jan 22, 2008
Messages
9,786
Reaction score
21
Points
65
Dah Presiden pun Yahudi tentukan..... nak harap apa sangat dari dia ni. Sejarah membuktikan semua Presiden US tu sama jer dasar luar mereka...

mmg....semua president us same je dasar luar..sbb diorg kuulit putih...ni 1st time in history president kulit hitam...

kite tgk mcm ne permainan obama plak...good or bad!!
 

ejus

Active+ Member
Joined
Jun 25, 2007
Messages
2,536
Reaction score
0
Points
20
apa nak jadi dgn us nie...
 

wanzex

CG Top Poster Club
Joined
Jul 12, 2006
Messages
35,554
Reaction score
1,103
Points
191
menang jadi arang, kalah jadi abu gek nih!
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register