BTC USD 38,873.7 Gold USD 1,810.10
Time now: Jun 1, 12:00 AM

<<Hak N9 Ke Pialo Sumbangsih 2011 Dirampas!!!! >>

matagas

Super Active Member
Joined
Feb 2, 2007
Messages
8,221
Reaction score
30
Points
110
Hamidin dah umumkan yang Sumbangsih 2011 akan menemukan Selangor vs Kelantan...main di Shah Alam...alasan nya dah buat pengumuman sebelum musim 2010 bermula :-?:-?
Masa bila dia buat pengumuman:-?:-?

FAM memang [email protected]:(scam:(scam
 
Sponsored Post

adamox

Fun Poster
Joined
Jul 23, 2009
Messages
586
Reaction score
3
Points
15
ape ke he nye yob?
camno leh jadi lagu hok gini
 

abahmu

Legendary Member
Joined
Feb 21, 2007
Messages
17,952
Reaction score
126
Points
123
fam mmg *******..dh le di buang n9 ganti selangor..pahtu venue ditukar jgk..spatut main di kb..last2 main di shah alam..mmg ******* fam ni
 

matagas

Super Active Member
Joined
Feb 2, 2007
Messages
8,221
Reaction score
30
Points
110
fam mmg *******..dh le di buang n9 ganti selangor..pahtu venue ditukar jgk..spatut main di kb..last2 main di shah alam..mmg ******* fam ni

alahai FAM...memang:(scam...mana nak maju bolasepak kita~X(~X(
 

sahabat-shirt

Active+ Member
Joined
Feb 21, 2009
Messages
2,921
Reaction score
17
Points
25
FAM mmg dah penah nak berubah...ini semua pasal nak duit la ni..diorang tgk fan kelantan kompom penuhkan stadium..sebab tu diorang tukar format.... diorang ingat peminat bolasepak macam ita tak nampak ke muslihat diorang...apa la...tak profesioanl langsung
 

niko

Active+ Member
Joined
Jun 5, 2009
Messages
3,052
Reaction score
24
Points
30
klau brlaku kat klantn,mungkin akn ade demo skit laa,pling kurng tekan skit fam tu,tp adekah fan n9 mampu melakukanny??
 

matagas

Super Active Member
Joined
Feb 2, 2007
Messages
8,221
Reaction score
30
Points
110
klau brlaku kat klantn,mungkin akn ade demo skit laa,pling kurng tekan skit fam tu,tp adekah fan n9 mampu melakukanny??
dgr cerita..PBNS tlh hantar bantahan kat FAM..entah le:D
 

Mitokondrion

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Nov 25, 2008
Messages
11,896
Reaction score
339
Points
141
bantah jgn xbantah,, kawe sbg penyokong red warrior menyokong n9 lwn kelantan.. hehe
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register