BTC USD 57,426.8 Gold USD 1,789.66
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Hafeez Mikail Sentap Dengan Naim Daniel Isu Ejen Insurans 'Hilang Manusia Dalam Diri'

jibam

Fun Poster
Messages
981
Joined
Aug 6, 2008
Messages
981
Reaction score
37
Points
35
ejen insuran pun kalau kena covid… pastu kena kuarantin kat rumah pun mengelupor suruh jiran2 beli barang nak mkn…. Awat x suruh insuran antaq mknan…. Kdg2 depa ingat insuran saja bole selesaikn masalah…. Depa lupa Kat Allah….
 
Sponsored Post

no trade

Super Active Member
Messages
9,330
Joined
May 16, 2008
Messages
9,330
Reaction score
399
Points
96
Bagus ambik insurance ni jika ada kemampuan bulanan.
 

theblur

Super Active Member
Messages
7,670
Joined
Apr 15, 2012
Messages
7,670
Reaction score
992
Points
121
ambik la insurans, jangan habis duit beli iphone.. duit iphone tu boleh cover bayar insurans 2 tahun tau..
 

TT

CG Super Hardcore Club
Messages
161,545
Top Poster #4
Joined
Jan 13, 2009
Messages
161,545
Reaction score
22,040
Points
1,671
Ayat ejen nak menyindir je. Melayu je jual insurans buat perangai camni

20211002_233740.jpg
 

Emy_Ezra

Super Active Member
Messages
6,318
Joined
Sep 2, 2012
Messages
6,318
Reaction score
462
Points
96



Pleasafadadmessage with more than 10 characters.c
as
 

maxpda

Super Active Member
Messages
8,349
Joined
Jan 15, 2007
Messages
8,349
Reaction score
412
Points
91
Ayat ejen nak menyindir je. Melayu je jual insurans buat perangai camni

20211002_233740.jpg
Xpayah la sampai cakap macam tu... Diorang xnak ambil hak diorang... Ejen2 tugas dia bagi kesedaran je sudah la.. Xperlu sindir macam ni.. Xbaik la
 

maxpda

Super Active Member
Messages
8,349
Joined
Jan 15, 2007
Messages
8,349
Reaction score
412
Points
91



Pleasafadadmessage with more than 10 characters.c
as
Persoalan dia sgt valid...
Insuran antara kita dan syarikat insuran... Roadtax xde kena mengena pun sepatutnya...
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register