BTC USD 38,815.7 Gold USD 1,802.50
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Hadoiiiiiiiii...sakitnyaaaaaaaaa

highway

Active+ Member
Joined
Oct 17, 2009
Messages
4,417
Reaction score
293
Points
46
d90ca527.jpg
:D:D:D
 
Sponsored Post

Forex888

Super Active Member
Joined
Oct 29, 2008
Messages
5,256
Reaction score
68
Points
80
sakit betul tgk muka dia.
 

mohdradzi

Active Member
Joined
Oct 10, 2007
Messages
1,104
Reaction score
132
Points
33
hahahahahaha ... macam perangai anak aku jer ... :D:D:D
 

sekolah atap

Fun Poster
Joined
Oct 6, 2010
Messages
538
Reaction score
2
Points
20
aku tak tahan tengok muka dia...

sebenarnya aku pun takut macam tu jugak.. masa sekolah rendah, doktor datang awal awal dah cabuk..cikgu cari pun tak jumpa
 

agen14

Super Active Member
Joined
Nov 21, 2009
Messages
8,819
Reaction score
72
Points
75
aku tak tahan tengok muka dia...

sebenarnya aku pun takut macam tu jugak.. masa sekolah rendah, doktor datang awal awal dah cabuk..cikgu cari pun tak jumpa

Aku pun rasa nilah masa yg paling menakutkan semasa sekolah rendah dahulu.. gigil tengok doktor pegang jarum:D:D
 

rijal2009

Marked as Scammer, (until issue resolved)
Joined
Jul 8, 2009
Messages
9,169
Reaction score
286
Points
81
belum kena suntik dah sakit.. :eek:
 

zuljaalaa

Legendary Member
Joined
Jun 3, 2006
Messages
11,884
Reaction score
51
Points
125
dulu aku waktu kecik mental kuat gak.. asal nak cucuk ajer buat bagus..
tapi depan doctor mula mengeletar.. tapi dah org tengok, control jer macam bagus :))
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register