Hadiah artis lelaki juga hebat

CG Sponsors




eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
KUALA LUMPUR - Ketika banyak pihak menyangka hanya pelakon wanita berpeluang menerima hadiah istimewa daripada peminat atau keluarga tersayang, artis lelaki juga tidak kurang hebatnya.

Penyanyi muda, Gadaffi Ismail atau Dafi, 20, memberitahu, hadiah istimewa yang pernah diterimanya berupa sebuah kereta kompak Suzuki Swift 1.6 Sport Edition berharga kira-kira RM105,000 pemberian bapanya iaitu Menteri Belia dan Sukan, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob.

Sebelum itu, katanya, dia juga pernah menerima hadiah sebuah kereta Perodua Kelisa berharga RM40,000 juga pemberian keluarganya.

"Setelah menjadi anak seni, saya belajar sendiri untuk mencari duit, menabung dan menggunakan wang yang diraih untuk perkara kebaikan," kata Dafi kepada Kosmo! semalam.

Dalam pada itu, Adam AF2 pula menafikan kereta Nissan Fairlady Z350 berharga melebihi RM200,000 yang dipandunya merupakan hadiah daripada seorang kenamaan berpangkat Datuk.

Bagaimanapun, dia tidak menolak pernah menerima hadiah bernilai RM15,000 iaitu berupa sebuah gitar elektrik berserta sistem audio pemberian sebuah keluarga yang meminatinya kira-kira empat tahun lalu.

Pelakon kacak dan tinggi lampai, Awal Ashaari, 27, juga tidak terkecuali ada pengalaman manis mendapat hadiah berupa seutas jam tangan mewah berharga berbelas ribu ringgit yang dihadiahkan oleh seorang janda.

"Terkejut juga saya apabila menerima hadiah itu, namun setelah memikirkan niat tersembunyi daripada wanita itu, maka dengan pantas saya memulangkan semula pemberian tersebut," akui Awal.

Musim tunjuk sapa dapa apa ker kat Malaysia nie...#:-S
 
Sponsored Post

GT

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
Ni semua kerja wartawan dan editor yang mahu melariskan akhbar/majalah mereka...
 

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
Saja jer nak cucuk api...tengok ler sapa yang terbakaq nanti
 

building

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Apr 2, 2007
Messages
9,831
Reaction score
57
Points
70
***** nyer wartawan.. bende ni pun nak kasi heboh macam xde brita lain.. yg artis tu pun mengong dok layan.. cakap je arr xpenah trima pe2 .... ni nak lawan keriakan ke?
 

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
masing masing nak tunjuk power..
 

badrush

Super Active Member
Joined
Sep 4, 2008
Messages
5,519
Reaction score
18
Points
65
sembang semua taknak kalah....

citer nak lebat je..

pelik artis2 malaysia nih...
 

naj2921

Active+ Member
Joined
Apr 16, 2008
Messages
4,529
Reaction score
12
Points
25
Pelakon kacak dan tinggi lampai, Awal Ashaari, 27, juga tidak terkecuali ada pengalaman manis mendapat hadiah berupa seutas jam tangan mewah berharga berbelas ribu ringgit yang dihadiahkan oleh seorang janda.
[/B]
janda tuuuu...:eek::eek::eek:
 

tar_wow1983

Super Active Member
Joined
Oct 2, 2007
Messages
8,406
Reaction score
47
Points
70
Apa la...benda camni pun nak riak...hah...apa lagi LHDN...kejar la mereka semua ni...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register