Guru rugi RM105,461 terpedaya sindiket pinjaman tak wujud

CG Sponsors




aisyah hakim

Freshie
Joined
Oct 22, 2020
Messages
10
Reaction score
0
Points
8
mmg tidak dapat diduga, cikgu pun blh terjebak dalam tu, sepatutnya cikgu lbh prihatin
 
Sponsored Post

limaumama

Freshie
Joined
Apr 18, 2014
Messages
45
Reaction score
1
Points
11
Giler byk kali bank in. Tak terpikir ke dia klu byk tu mmg dah lain macam ek?
 

mayaroz25

Freshie
Joined
May 9, 2019
Messages
20
Reaction score
0
Points
3
Orang ni mcm tak pernah baca berita pasal ahlong je kann. Sudah - sudah la tuuu.
 

surialp

Freshie
Joined
Aug 15, 2019
Messages
8
Reaction score
0
Points
3
Naper tak pinjam kat bank ke koperasi ke syarikat yg mmg sah lah. Ni ko pergi ahlong ntah ape offis pun takde. Tgk banner kat tepi jalan mmg takleh ler.
 

masyisyi

Freshie
Joined
Aug 13, 2019
Messages
9
Reaction score
0
Points
3
Mesti dia pikir nak dapat duit jer ni, tu yang tak pedulik dah. bayar dulu nak dapat duit byk tu.
 

shamazar

Freshie
Joined
Aug 5, 2019
Messages
16
Reaction score
0
Points
3
Naper tak pinjam kat bank ke koperasi ke syarikat yg mmg sah lah. Ni ko pergi ahlong ntah ape offis pun takde. Tgk banner kat tepi jalan mmg takleh ler.
Alahh, bank ke koperasi sama je bro, boleh scam jugak kalau nak scam. Kekeke
 

limaumama

Freshie
Joined
Apr 18, 2014
Messages
45
Reaction score
1
Points
11
Mesti dia pikir nak dapat duit jer ni, tu yang tak pedulik dah. bayar dulu nak dapat duit byk tu.
Haah aku ingat orang melayu je macam ni tapi semua sama rupanya, asal nampak duit tak pikir apa dah. Lgi satu dah biasa tak baca tnc lagi - lagi bende penting mcm ni.
 

limaumama

Freshie
Joined
Apr 18, 2014
Messages
45
Reaction score
1
Points
11
Alahh, bank ke koperasi sama je bro, boleh scam jugak kalau nak scam. Kekeke
Tanggungjawab masing - masing laa, kalau aware pasal bende - bende mcm ni mudah - mudahan tak kena.
 

Java-Jawa

Freshie
Joined
Dec 25, 2018
Messages
20
Reaction score
1
Points
8
Kalau nak buat loan cari yg mcm bank, tak dapat bank cari yg ade pendaftaran ssm mcm yayasan ihsan rakyat, koperasi terpecaya, jgn la buta - buta je.
Alahh, bank ke koperasi sama je bro, boleh scam jugak kalau nak scam. Kekeke
Sebab tu kena tengok company tu ade website ke tak, tengok ejen dia betul ke tak. Kalau boleh pergi ofis dia.
 
Last edited:
Sponsored Post
Top
Log in Register