BTC USD 63,219.1 Gold USD 1,746.23
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Viral Guru Ditengking Cuba Kejut Calon SPM Tidur Dalam Dewan-“Saya Manusia Ada Hati”

akudotcom

Legendary Member
Top Poster #3
Joined
Jun 17, 2007
Messages
12,877
Reaction score
2,143
Points
201
Guru Ditengking Cuba Kejut Calon SPM Tidur Dalam Dewan-“Saya Manusia Ada Hati”
21 mins ago
Sharing is caring!

Kini pelajar Tingkatan 5 sedang berhempas-pulas menjalani peperiksaan SPM yang akan menjadi ‘tiket’ untuk mereka mengorak langkah di masa hadapan nanti. Ditambah pula pada zaman COVID-19, pastinya perjalanan itu bukanlah sesuatu yang mudah untuk dilalui. Namun terbaru, satu isu melibatkan seorang calon yang dikatakan bertindak biadap kepada seorang guru telah menjadi tular.



BACA : [VIDEO] Buka Aib Pelajar Di Bilik Guru, Cikgu Beri Nasihat Pada Toxic Teacher

Pelajar bengang tak dapat keluar dewan awal…Naik angin selepas dikejut bangun tidur
Menerusi laporan daripada portal Astro Gempak, kejadian mengejutkan itu berlaku kerana dipercayai pelajar tersebut bengang apabila tidak dibenarkan keluar 10 minit awal dari dewan peperiksaan. Bukan itu sahaja, malah dia yang tiba-tiba kurang senang hati selepas cuba dikejut bangun daripada tidur mula menengking guru wanita terbabit dengan carutan kesat.

kisahdunia.com-30c73f7b8809793f3ce224c95964d74f.jpg
Kredit Foto : Astro GempakPermohonan maaf sudah dibuat oleh pihak sekolah
Hal itu awalnya dikongsikan menerusi sebuah video namun beliau segera memadamkan rakaman luahan itu memandangkan permohonan maaf sudah pun dibuat oleh pihak sekolah. Meskipun begitu, jelas terpancar nada-nada terkilan dalam penjelasannya berkaitan sikap berkenaan.



kisahdunia.com-8eb84b1cc3ec64821b4dac8ba0b1def1.jpg


kisahdunia.com-1f5c99c1b03a12c3171f5a1b9c7fa496.jpg
Gambar sekadar hiasanTikTok tempat penceritaan saya…Maaf kalau tindakan saya tak betul
Meskipun ada yang menyifatkan dirinya tidak profesional kerana memuat naik hal terbabit ke TikTok, namun tegasnya itulah caranya melepaskan tekanan akibat rasa terkejut. Bergelar seorang guru disiplin, beliau menegaskan tidak pernah memaki pelajar malah terkejut dengan kejadian yang sudah terjadi.



kisahdunia.com-3a792cedf1022978aa09f3356c1a35d0.jpg


Sumber : Facebook Astro Gempak
 
Sponsored Post

AFATS_KTD

Fun Poster
Joined
Oct 12, 2008
Messages
249
Reaction score
19
Points
25
Now Days Student..belum msk keja lg, ntah mcm mana
 

dloanman

CG Top Poster Club
Joined
Apr 15, 2012
Messages
25,520
Reaction score
1,949
Points
206
jgn heran klu budak samseng ni kluar skolah tibo2 esok x dtg preksa sbb dah masuk hospital keno beduk

dont play2 with ticer haaaa, ticer got bodigad yu know... ekekekek
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
294,086
Reaction score
12,469
Points
2,376
Bagus dah cikgu tu kejut pelajar tu sewaktu tidur dalam dewan
Cakap je la elok² dengan cikgu tu kalau nak sambung tidur balik
Bukan susah pun
Kalau buat kurang ajar macam tu
Macam mana nak berkat dalam pelajaran
 

akudotcom

Legendary Member
Top Poster #3
Joined
Jun 17, 2007
Messages
12,877
Reaction score
2,143
Points
201
Ustadah sek kajang tu
 

ViperX

Active+ Member
Joined
Oct 10, 2016
Messages
4,779
Reaction score
600
Points
81
murid tu bangga la kot selepas tu.... hero tetiba
 

ohsem

Active Member
Joined
Nov 23, 2011
Messages
1,869
Reaction score
57
Points
40
berlambak kat sekolah menengah cikgu2 kene tengking kat budak.. lamo dah... tapi sorang dua je la berani tengking..
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register