BTC USD 60,210.6 Gold USD 2,411.44
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Guru didakwa denda pelajar berdiri tengah panas disiasat

Tiba tiba nampak kereta pengetua mai rumah aku..Apa pasal pulak ni.
Menyorok lah aku... Malamnya tanya emak aku dia mai buat apa?
Mai bagitau abang aku isap rokok di sekolah..Fuh .. :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
aku denda budak tu...lepas dia mengaku...aku lepaskan je....bukan apa nak didik dia jadi jujur....buat salah mengaku....mcm mahkamah lah...mengaku salah..hukuman ringan sikit...kalau bicara dan menyusahkan mahkamah...lain hukumnya...hahahaha
 
Sponsored Post

aku dulu....denda budak berdiri sebelah kaki jam 3 pagi waktu kem sekolah...waktu tu aku handle program......budak tu tak mengaku hisap rokok....hahaha....takde pulak dia nak report bapak dia...
Sekolah dulu , kawan aku kantoi isap rokok dlm toilet... dapat kt cikgu disiplin panggil masuk bilik kecik...ada sorang lagi cikgu disiplin tgh tunggu...

2 orang ni gelak2 setan..sorang tu keluarkan rokok poket dia ambik terus 5 batang letak mulut , lepas tu dia cucuh lima2...

Dia warning rokok jatuh dio tampor...kawan aku ni punya la tak boleh tahan...asap tak yah cerita la, tekak sakit , mata berair...seksa mcm apa dah...

Last cikgu tu kesian kot...lebih sikit habis separuh dia suruh berenti , tanya nak isap rokok lagi tak...kawan aku tu punya la trauma sampai ngigau isap rokok...

Bagitau parents? Memang tak la 😂
 
Sekolah dulu , kawan aku kantoi isap rokok dlm toilet... dapat kt cikgu disiplin panggil masuk bilik kecik...ada sorang lagi cikgu disiplin tgh tunggu...

2 orang ni gelak2 setan..sorang tu keluarkan rokok poket dia ambik terus 5 batang letak mulut , lepas tu dia cucuh lima2...

Dia warning rokok jatuh dio tampor...kawan aku ni punya la tak boleh tahan...asap tak yah cerita la, tekak sakit , mata berair...seksa mcm apa dah...

Last cikgu tu kesian kot...lebih sikit habis separuh dia suruh berenti , tanya nak isap rokok lagi tak...kawan aku tu punya la trauma sampai ngigau isap rokok...

Bagitau parents? Memang tak la 😂
dulu cikgu sekolah aku bagi curut..sampai muntah student...hahaha
 
aku dulu....denda budak berdiri sebelah kaki jam 3 pagi waktu kem sekolah...waktu tu aku handle program......budak tu tak mengaku hisap rokok....hahaha....takde pulak dia nak report bapak dia...
jam 3 pagi sejuk syahdu boh... ni 1.30 petang... kering oooo
 
Sponsored Post

Back
Top
Log in Register