To Sell Gula Pasir Putih Stevia Gold! Sedap, Berkhasiat Dan Merawat

CG Sponsors




powerlink33

Banned
Joined
Sep 19, 2009
Messages
41
Reaction score
0
Points
6
:)paid
Gula pasir kristal Stevia Gold dari segi rupanya menyamai gula pasir tebu. Ianya 300 kali manis berbanding gula pasir biasa di pasaran dan khasiatnya menyamai Stevia liquid (cecair) One STvia yang sedang Trending & Branding di pasaran tahun 2019. Ini bermakna gula pasir Stevia Gold adalah paling terbaik dan paling layak menjadi pengganti gula tebu yang diketahui amat memudaratkan pengguna yang banyak mengambilnya baik dalam minuman atau masakan.

Ramai yang merasa tidak puas mengguna Stevia cairan (liquid) dalam minuman atau masakan di rumah, seolah olah ia bukan gula kerana kebiasaan penggunaan gula pasir tebu selama ini. Kini dengan adanya gula pasir Stevia Gold, pengguna tidak perlu lagi merasa kekurangan atau tidak puas sewaktu menyediakan minuman atau makanan di rumah. Bezanya cuma penggunaan kadar gula pasir Stevia Gold tidak perlu banyak seperti penggunaan gula putih biasa sebelumnya kerana kemanisan Stevia Gold adalah 300 X berbanding gula pasir tebu.



Misalnya untuk menyediakan secawan teh, kebiasaannya pengguna memerlukan 2 atau 3 sudu kecil gula pasir tebu untuk memaniskan minuman. Namun mengguna gula pasir Stevia Gold, cukup hanya separuh atau 1 sudu kecil saja untuk maniskan secawan teh atau kopi. Ianya tidak hanya menjimatkan, sedap dan tidak memudarat malah bertindak sebagai perawat banyak masalah kesihatan khususnya penyakit kencing manis (diabetes), darah tinggi dan masalah jantung.

Dari sudut kelebihan dan kebaikan gula Stevia Gold ini, ianya menyamai khasiat stevia One STvia. Anda kini mempunyai lebih pilihan untuk mengguna pemanis yang sihat dan selamat, samada mengguna pemanis cairan (liquid) One STvia atau gula pasir kristal Stevia Gold. Dua duanya menjimatkan, sihat dan membantu anda mendapatkan tubuh badan yang lebih baik.















Stevia Gold didatangkan dalam bekas berisi gula pasir stevia 500 gram untuk permulaan pasaran. Harganya RM70.00 (RM5 kos penghantaran). Pihak syarikat bercadang mengeluarkan pek yang lebih kecil (250 gram) pada masa akan datang bergantung kepada permintaan pasaran.
[/COLOR]
 
Sponsored Post
Sponsored Post
Top
Log in Register