BTC USD 59,630.9 Gold USD 1,802.27
Time now: Jun 1, 12:00 AM

graphic card terbaru utk layan game dan harganye..

haudli

CG Top Poster Club
Paid Membership
Joined
Jul 15, 2009
Messages
47,314
Reaction score
442
Points
136
salam warga CG..

bg sesiapa yg pakar dalam bidang perkomputeran..diharap bole share info pasal graphic card ni..


contohnye,,ape graphic card terbaik utk gaming dan berapa pula harganye..

kalau ade yg murah tapi graphic terbaik pun elok dishare kat sini..

:)paid:)paid
 
Sponsored Post

viper207

Banned
Joined
Nov 12, 2008
Messages
5,590
Reaction score
54
Points
70
aku pakai Sapphire 5770 Vapor-X 1GB D5

ok laa harga baru RM500

images
IMG_1727-big.jpg
 

gadgetmall

Super Active Member
Joined
Oct 27, 2008
Messages
7,064
Reaction score
32
Points
70
brand ATI Radeon kebnykannye dlm 5rat ade da..
kualiti pon ok da..
 

justeayoes

Active Member
Joined
Jan 2, 2009
Messages
1,808
Reaction score
5
Points
25
aku pakai Sapphire 5770 Vapor-X 1GB D5

ok laa harga baru RM500

images
IMG_1727-big.jpg

ni boleh cucuk 2 2 kan.. AGP bole, PCI E pon bole.. so xde mslh unt 2 2 mobo... GFX unt kaki gamez g ni mmg dah terbaek kot..
 

abangjedi

Active Member
Joined
May 3, 2010
Messages
1,102
Reaction score
22
Points
30
aku pakai ATI radeon 9550 (jumpa masa beli pc bundle)nak main game x bole so aku wat dual monitor je la.
 

herolzz

Fun Poster
Joined
Sep 16, 2009
Messages
445
Reaction score
0
Points
10
ni boleh cucuk 2 2 kan.. AGP bole, PCI E pon bole.. so xde mslh unt 2 2 mobo... GFX unt kaki gamez g ni mmg dah terbaek kot..

Slot AGP dengan PCI-E sama ke bro,,,aku rase salah ni...yang ini utk PCI-E je.
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register