GOLD AND USDX : Daily Signal And Analysis From InstaForex

Live Forex Chart

Currency
Rates
EUR / USD
1.19478
USD / JPY
104.334
GBP / USD
1.33464
USD / CHF
0.90782
USD / CAD
1.29779
EUR / JPY
124.656
AUD / USD
0.73571

CG Sponsors




akbal

Active Member
Joined
Nov 11, 2016
Messages
1,534
Reaction score
6
Points
35
penggemar logam emas boleh la berkunjung kat thread ni banyak info boleh dapat
 
Sponsored Post

fu84ad

Freshie
Joined
Dec 23, 2013
Messages
32
Reaction score
0
Points
6
Skang ni mcm tgh UPTREND lg kan..kalo nak jatuh pon bior la next week sbb kalo tgk weekly chart pon dh ade pin bar last week..di musim pandemik nie rasenye ekonomi akan terkesan..harge EMAS mungkin makin meningkat naik akan datang..rasenye lah, tak pandai sgt ekonomi nih..
 

Attachments

syazrizal

Active Member
Joined
Nov 11, 2016
Messages
1,585
Reaction score
7
Points
25
Skang ni mcm tgh UPTREND lg kan..kalo nak jatuh pon bior la next week sbb kalo tgk weekly chart pon dh ade pin bar last week..di musim pandemik nie rasenye ekonomi akan terkesan..harge EMAS mungkin makin meningkat naik akan datang..rasenye lah, tak pandai sgt ekonomi nih..
terima kasih tuan untuk analisis ni.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register