BTC USD 39,251.1 Gold USD 1,799.42
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Gifs hati2 nak bancuh tepung buat kek @ kuih raya,risau jadi mcm awek ni.

strom

Legendary Member
Joined
Jul 18, 2011
Messages
17,846
Reaction score
4,715
Points
191
hehe..nasib baik ada member tolong..:D:)):))

scrambling+barin+food+mixer+gets+stuck+in+girls+hair+funny.gif
 
Sponsored Post

kendoff

Active Member
Joined
Mar 12, 2014
Messages
2,265
Reaction score
20
Points
25
hahah..mcm tue sekali minah nie..
 

divx

Active Member
Joined
Jun 20, 2013
Messages
1,686
Reaction score
23
Points
25
tekan satu button je memang terus tercabut benda tu
 

tokputih

CG Top Poster Club
Joined
Apr 24, 2008
Messages
27,233
Reaction score
837
Points
176
Budus.. ni mesti dengau ckp hq ler ni
 

Raykie

Super Active Member
Joined
Sep 24, 2010
Messages
6,899
Reaction score
83
Points
70
tak pasal2 kena cepuk dengan member.... haaa tu makan dia... :))
 

cek mek molek

CG Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #2
Joined
Jun 3, 2013
Messages
83,622
Reaction score
13,603
Points
1,906
letak benda tu kat kepala, lainlah jadinya...
 

rasyid9449

Active+ Member
Joined
Jul 10, 2009
Messages
3,464
Reaction score
72
Points
30
Nape letak kat rambut plak,minah tu saja je wat eksperimen trus jd mcm tu,haha.
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register