Gerakan Peralihan Kuasa Politik Malaysia

CG Sponsors




barzrosz

Fun Poster
Joined
Oct 14, 2014
Messages
831
Reaction score
380
Points
31
hehe direct Annuar Musa bagi Tun, tak pakai statement PM Interim :D
you know
hanya ada satu je parti didalam system demokrasi yang ada di asia tenggara ini yg ada hubung kait rapat dengan dengan MRR dan isinya
rapatnya serapat isi dengan kulit
Thailand nak cuba buat tapi tak pernah berjaya sebab tu diorng guna tentera

yaitu
UMNO

so, bak kata org tua
sendiri mau ingatlah
ada berani nak cabut kuku dari jari
 
Sponsored Post

tomcat_apachee

Active+ Member
Joined
Jun 15, 2007
Messages
3,995
Reaction score
51
Points
35
ooo..paham2..terima kasih tuan
Good....tu sbb Dap dgn baruah Pan nak sgt pilihanraya PBT...satu lagi nak kabo...ramai mintak parlimen di bubarkan...tapi anak² melayu berapa ramai yg alpa..masih tidak mendaftar spr...sedang bangsa lain sedang giat mendaftar spr..parti² politik cina siap tolong daftar kan lagi budak² cina yg dah layak mengundi.....
WEKAPPPP ¡¡¡¡¡¡ melayu islam..kita gerakan kempen daftar undi..
 

akecema

Legendary Member
Joined
Jan 26, 2007
Messages
19,504
Reaction score
1,460
Points
206
Ala kalau minoriti pn time ada usul pn ada chance je menang , MP kan suka ponteng , Dewan Rakyat tu kosong je memanjang
Masalahnya yg kaki ponteng tu geng ph
Dah la minority, separuh pulak kaki ponteng
 

Xploit Machine

Legendary Member
Joined
Nov 23, 2012
Messages
16,315
Reaction score
3,056
Points
236
Bersatu sudah keluar PH, kerajaan negeri yang baharu perlu dilantik secara formal - Abdul Aziz Bari




Masalah dihadapi negara sedikit sebanyak berpunca dari Tun sendiri - Annuar Musa




Saya sedia untuk dipecat - Exco Melaka




UMNO, Bersatu bentuk kerajaan negeri Johor


 

pelitaminyak

Active Member
Joined
Aug 13, 2008
Messages
1,546
Reaction score
379
Points
41
Good....tu sbb Dap dgn baruah Pan nak sgt pilihanraya PBT...satu lagi nak kabo...ramai mintak parlimen di bubarkan...tapi anak² melayu berapa ramai yg alpa..masih tidak mendaftar spr...sedang bangsa lain sedang giat mendaftar spr..parti² politik cina siap tolong daftar kan lagi budak² cina yg dah layak mengundi.....
WEKAPPPP ¡¡¡¡¡¡ melayu islam..kita gerakan kempen daftar undi..
Budak melayu kita sibuk bercinta dan modified motor ......... Kalau tak percaya mai bulatan amanjaya ni
 

notepad

Super Active Member
Joined
Sep 17, 2011
Messages
8,036
Reaction score
495
Points
96
Gabung dpt keuntungan segera. Jimat belanja sbb akaun UMNO pun byk yg kena beku.

Bubar Parlimen belum tentu lg jadi pemerintah. UMNO jgn pikir sgt nak jadi dominan. Kena utamakan melayu/islam yg diorang laung2kan. Satu hari nanti peluang utk UMNO akan tiba gak.
tanjung piai dan air hitam kawasan majoriti melayu MCA kawan baik DAP sudah pegang. jangan harap dapat dapat balik pada UMNO.
 

Hayy

Super Active Member
Joined
Oct 21, 2010
Messages
6,272
Reaction score
148
Points
83
Akhirnya.. Tun buka mulut juga bknaan TS Muhyiddin..
 

Encik Sponge

Active+ Member
Joined
Jul 22, 2013
Messages
4,513
Reaction score
483
Points
51
Pilihanraya pbt..maknanya buat pilihan raya peringkat daerah dan bandar²...kalau buat pilihanraya ni..sah² cina yg akan pegang bandar² besar..sbb cina ramai di bandar² besar..sudahnya melayu kena halau dari bandar
Meg den nak tambah

Kalau keja ngan PBT, bos kau adalah ahli majlis...

Dan biasanya apa yg berlaku, arahan ahli majlis adalah benar wpon xikut apa yg termaktub... ini reality.. so paham2 la kenapa nak sgt praya pbt...

Fully control satu2 kawasan tu...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register