BTC USD 38,967.7 Gold USD 1,813.50
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Geng kongsi gelap mati ditembak

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,895
Points
591
BUKIT MERTAJAM - Seorang penjenayah yang dipercayai mempunyai kaitan dengan kes rampasan dadah bernilai RM3 juta dan enam senjata api di Teluk Bahang baru-baru ini mati dalam kejadian berbalas tembakan dengan polis di Taman Rozhan, Alma di sini malam kelmarin.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Pulau Pinang, Datuk Wan Abdullah Tunku Said berkata, lelaki berusia 37 tahun dan berasal dari Taman Ria Jaya, Sungai Petani, Kedah dan bekerja sebagai penarik kereta itu mati dalam kejadian pada pukul 11.45 malam itu.

"Kejadian itu berlaku sebaik sepasukan anggota polis daripada unit jenayah berat Pulau Pinang menerima maklumat mengenai lelaki terbabit dan cuba menahan suspek di Taman Rozhan.

"Bagaimanapun, lelaki yang memandu kereta jenis BMW warna putih itu bertindak melepaskan beberapa das tembakan ke arah polis sebelum anggota kita membalas dan mengenai mangsa," kata beliau kepada pemberita di sini semalam.

Menurut beliau, tembakan yang dilepaskan polis mengenai lelaki itu menyebabkan dia gagal mengawal keretanya dan merempuh pagar simen sebuah rumah di Taman Rozhan sebelum mati akibat kecederaan parah.

Polis yang memeriksa kereta BMW itu menemui sepucuk revolver .38 yang berisi tiga butir peluru hidup dan dua kelongsong peluru yang telah digunakan.
 
Sponsored Post

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,895
Points
591
Bagus polis...aku suka macam nie...tembak terus kasi mati...tak yah nak naik mahkamah2 lagi dah...tak abis duit cukai rakyat tanggung depa nie makan free
 

seether

CG Top Poster Club
Joined
Jul 30, 2010
Messages
28,417
Reaction score
6
Points
311
tu dia..nice job PDRM.
 

dayof40

Super Active Member
Joined
Mar 15, 2007
Messages
6,826
Reaction score
31
Points
70
tapi kena pasti jelas yg mereka betul-2 penjenayah dikehendaki,
kalau salah tembak nanti apa pandangan masyarakat pada polis :D
 

alberq

Legendary Member
Joined
Apr 7, 2009
Messages
11,739
Reaction score
37
Points
120
ada pistol tu kira penjenayah la...
 

anakomar

Fun Poster
Joined
Apr 26, 2008
Messages
663
Reaction score
2
Points
15
tembak jangan tak tembak..
pasni tengok sape plak nak buat demo jalanan...
 

AkuHenjutJer

Super Active Member
Joined
Mar 4, 2010
Messages
6,895
Reaction score
83
Points
70
Bagus polis...aku suka macam nie...tembak terus kasi mati...tak yah nak naik mahkamah2 lagi dah...tak abis duit cukai rakyat tanggung depa nie makan free

Eboss...jarang aku dgr klu kes berbalas tembakan dgn polis,penjahat yg menang.pasal apa tk prnh menang...tgok lah...
revolver 0.38 nak lawan dgn walther 99...klu ada sorg anggota polis tu ada yg bawa HK-MP5...anggota yg bawa walther tu blh sandar kat pintu...kunyah kacang pagoda...bgtu lah mudahnya penjahat2 ni ditumpaskan
:)):)):))
 

Chainsaw

Active+ Member
Joined
Sep 23, 2010
Messages
2,955
Reaction score
5
Points
25
Macam ni la bagus..kalau boleh biar masa serbu tu buat ganas2 sikit..biar penjenayah2 mula ketakutan :))
 

roslanab

Active Member
Joined
Dec 30, 2008
Messages
2,485
Reaction score
26
Points
30
Tahniah PDRM.
Semoga makin byk penjenayah dihapuskan di bumi Malaysia ni.
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register