BTC USD 42,407.7 Gold USD 1,775.92
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Gemuk pun popular, bapa saya Amy Search – Nabila Huda

akudotcom

Legendary Member
Joined
Jun 17, 2007
Messages
18,149
Reaction score
2,780
Points
201
WhatsApp-Image-2021-06-20-at-12.25.20-PM-e1624166521699.jpeg
NABILA meluahkan rasa geram terhadap pihak yang suka memperlekehkan bentuk badannya.

Gemuk pun popular, bapa saya Amy Search – Nabila Huda​

  • Oleh MOHAMMAD SHAHEMY AZMI
  • 20 Jun 2021, 1:23 pm
Share on facebook

Share on twitter

Share on whatsapp

Share on email

Share on telegram
PETALING JAYA – Naik angin dan berang dihina, pelakon Nabila Huda memberi amaran keras kepada individu yang suka membanding-bandingkan bentuk badannya dengan orang lain.
Menerusi satu hantaran dalam Instagramnya, pelakon filem Munafik itu kelihatan geram dan tidak senang apabila mendakwa masih ada pihak memperlekehkan bentuk badannya.

“Saya bagi amaran keras kepada sesiapa sahaja yang suka membanding-bandingkan bentuk badan saya. Lebih baik awak berhenti kalau tidak mahu saya keluarkan kata-kata kesat yang boleh menyakiti hati anda dan keluarga.
“Awak kenal saya, tetapi sebenarnya awak tidak tahu siapa saya yang sebenarnya. Saya bersuara mewakili, sama ada lelaki dan perempuan yang melalui benda ini (fizikal dihina),” katanya.

Dalam hantaran itu juga, Nabila dengan tegas meminta masyarakat supaya berhenti daripada sewenang-wenangnya membuat perbandingan tentang fizikal orang lain.
“Tidak kira macam mana rupa kita, rambut kita, kulit kita dan bentuk badan kita, setiap orang dilahirkan cantik dengan cara mereka sendiri. Berhenti membanding-bandingkan,” jelasnya.
Dalam pada itu, Nabila atau nama penuhnya Nabila Huda Suhaimi, 36, turut menyenaraikan beberapa kelebihan yang ada dalam hidupnya walaupun mengakui kini berbadan gemuk.

Saya gemuk, tapi saya berkahwin, ada suami dan anak. Saya ada rumah, boleh memasak, bahagia, ada kerjaya.
“Saya adalah pemenang aktres terbaik, kulit saya cantik, saya ketawa siang dan malam, hidung saya mancung, bibir saya seksi dan saya dilahirkan popular,
” tulisnya dalam Instagram.

Tambahnya lagi, dia turut memiliki tujuh ekor kucing, dua buah kereta dan motosikal serta disayangi semua orang.
“Bapa saya Amy Search (penyanyi terkenal). Awak ada? Awak tidak ada apa-apa,” katanya.

Perkongsian Nabila itu turut mendapat perhatian dan sokongan oleh rakan-rakan selebriti lain antaranya Erma Fatima, Shima Anuar, Daiyan Trisha, Mona Allen, Ika Nabella, Fizo Omar dan Adeline Tsen. – K! ONLINE
 
Sponsored Post

akudotcom

Legendary Member
Joined
Jun 17, 2007
Messages
18,149
Reaction score
2,780
Points
201
Org gemuk memang sentiasa di jdkan bahan troll hehe

bertabah lah
 

belam

Super Active Member
Joined
Jul 29, 2013
Messages
6,053
Reaction score
289
Points
81
prempuan mmg sensitif bab2 bentuk badan n fizikal ni..aku pernah terlepas ckp kat opismate kata dia pendek...lama tak bertegur.
kita org laki tak kisah mana nak kata gemuk kurus pendek tinggi...ngn kaum ni jgn buat main
 

Niyang

CG Top Poster Club
Joined
May 13, 2009
Messages
42,155
Reaction score
1,399
Points
201
abil ni x gemok... montok... i loikeee
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
314,348
Reaction score
15,008
Points
2,376
Nabila Huda ni bagus jugak dia berlakon
Bab bentuk badan tu no komen la
 

lau_kau

Legendary Member
Top Poster #4
Joined
Aug 2, 2007
Messages
15,121
Reaction score
2,392
Points
201
Dh jd mcm zaman sekolah plk Bab fizikal dia duk bwk main, dia gemuk ka dia kurus ka tu hak dia, dia bahagia ngn bentuk badan dia....so xpyh la duk banding2 apa pun
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
314,348
Reaction score
15,008
Points
2,376
Dh jd mcm zaman sekolah plk Bab fizikal dia duk bwk main, dia gemuk ka dia kurus ka tu hak dia, dia bahagia ngn bentuk badan dia....so xpyh la duk banding2 apa pun

Body shaming
Boleh di dakwa ni
 

Niyang

CG Top Poster Club
Joined
May 13, 2009
Messages
42,155
Reaction score
1,399
Points
201
Peminat Abil rupa nya abam 🤭
aauuummm... tgk ig dier.. ade masa nampak lawa gak minah ni.. dl penah jumpe dier f2f dgn ex suami pertama dier.. mase tuh dorg tgh bercinta lg... time tuh tgk dier.. ermm cam bohsi4 skit.. skrg ni br nampak motherhood.. kekeke
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register