GEMPAR!!: Pendedahan video lakonan hipokrasi Anwar

CG Sponsors




Sponsored Post

kuhik

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jun 12, 2007
Messages
39,519
Reaction score
1,312
Points
191
satu lagi thread dari seorang kaki pembohong dan pembawa fitnah..
 

shane

Legendary Member
Joined
Nov 7, 2007
Messages
14,005
Reaction score
208
Points
133
Aku dah kata dorang ni dah tak ada modal, hujah & fakta.... terpaksa korek2 lama2 punya jadikan isu... walaupun tu semua UMNO punya tradisi!!!:)):)):))

Cerita panas2 terkini tak de ke katakijau????? Ke semua isu yg terkini negatif bagi UMNO/BN????
:)):)):))
 

keri3534

Active Member
Joined
Oct 30, 2009
Messages
1,075
Reaction score
2
Points
25
satu lagi thread dari seorang kaki pembohong dan pembawa fitnah..
hahaha...betol aku setuju...agak2 la nk post bende2 mcm ni...
kita semua blh menilaikannya sama ada baik ke x...
 

bajeng

Active Member
Joined
May 13, 2008
Messages
1,933
Reaction score
6
Points
25
tak germpar pn??????
cam video lakunan semula jer hahaha
 

linda82_cute

Fun Poster
Joined
Nov 14, 2009
Messages
103
Reaction score
0
Points
10
xde ke video tergempar psl kapal selam ke psl enjin jet ilang ke..ni lg isu besar nih.maruah negara..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register