BTC USD 41,545.0 Gold USD 1,813.62
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Gempar!! Lawatan Obama ke Kuala Lumpur

ulam

CG Top Poster Club
Joined
Apr 30, 2008
Messages
22,373
Reaction score
59
Points
120
Aku pon baru je tau Presiden US yg baru2 ni ade kat Kolumpo sekejap.. sedar2 dia dh fly balik whitehouse dalam diam2, atas alasan sebab takut kena ambush lak nanti dgn pengganas kata perisik FBI..

Sempat gakla geng2 yg ade candid 4-5 keping gambo sblum dia fly balik ke US..

klo korang nk gambo lain2 blhla mintak ngan geng2 dlm gambo ni..

apepun, jom tgk gmbo yg diorg smpat amik masa tu..
:)paid

























scroll down lg..






















scroll lg ye...











tadaaa....!!




58477648vl9.jpg


24124240yw2.jpg


80591520hl7.jpg


90585325wb8.jpg


84153624vo3.jpg


64629361hi4.jpg


agak2 korang Obama nie mai dari kampung mana erk.... Layanz jer...

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
 
Sponsored Post

nizamac79

InstaForex Official, Introducing Broker
Platinum Member
Joined
Jul 31, 2007
Messages
4,605
Reaction score
56
Points
30
kakakkakaka ade iras la weiiiiiiiii :eek::eek::eek:
 

ulam

CG Top Poster Club
Joined
Apr 30, 2008
Messages
22,373
Reaction score
59
Points
120
Tuler pasal.... :))

Macam2 ler depa nie, naik sengal tali perut aku dibuatnya... :eek:
 

Biggie

Passed Away - Al Fatihah
Joined
Aug 31, 2008
Messages
14,648
Reaction score
79
Points
120
adess.......tterkena plak...:))
 

hazwan

Super Active Member
Joined
Apr 8, 2007
Messages
5,107
Reaction score
11
Points
65
wahh!! sbiji mcm obama siot, obama melayu, kekeke :))
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register