BTC USD 23,980.4 Gold USD 1,787.98
Time now: Jun 1, 12:00 AM

To Sell Gc life products agen diperlukan

gambatae

Fun Poster
Messages
120
Joined
Dec 2, 2008
Messages
120
Reaction score
0
Points
10
cleanse_plus_big.jpg

white_coffee_big.jpg

NATTO.jpg

KOPI FIBER - LANGSINGKAN BADAN - SIHAT KAN BADAN!!!

Masih terus tercari-cari produk untuk kuruskan badan??Alternatif yang suka kepada perasa kopi.Boleh di minum secara panas atau sejuk....kopi penuh fiber boleh membantu anda dalam usaha menguruskan badan..

Insya'Allah...kita berusaha sebaik mungkin - yang menentukan serasi atau tidak hanya Allah..Yang penting kita terus berusaha!!!

GC LIFE COFFEE
SIHAT DI MINUM LANGSING DAN MENAWAN!!


Fiber Coffee

Main Function:
The new generation hardcover edition slimming cafe containing Natto, which has been used in Japan for over 1000 years. Natto is said to have good effect in reducing cholesterol, prevent cancer, reduce the effect of aging, improve digestion, prevent obesity and have an antibiotic effect.While taking GC Life Cafe Plus, no need to fasting, easily reduce body weight and no rebound! 4 Function in 1: detoxification, slim & trim, firming, strengthen body.
Consumption Recommendation: 2 - 3 sachets each day, take after meal.

* Take with GC Life Cleanse for more effective result


TANPA BERPUASA MAKAN SEPERTI BIASA
Dapatkan badan yang lebih langsing dan menawan


MINUMAN LANGSING SEMULAJADI


Anda boleh mempunyai badan yang langsing di samping menikmati makanan kesukaan anda. GC Life Coffee & Cocoa di buat daripada gentian bergred tinggi yang boleh larut dari Jepun, bersama-sama dengan Red Yeast Rice dan L-Carnitine, ia boleh menolong anda membakar lemak berlebihan dan mengurangkan berat badan anda dengan mudah.
Produk ini adalah selamat , berkesan dan ia boleh memberi anda badan yang sihat tanpa melalui proses diet yang pilu dan tanpa menukar cara pemakanan anda.


BAHAN-BAHAN GC LIFE COFFEE


Whey Protein , Isolate Protein , Red Yeast Rice, Ubi Bit Merah, Soluble Fiber, Fructose, Grape Seed Extract, Teh Hijau , Ling Zhi , L-Carnitine dan Nattokinase.



NATTOKINASE


Nattokinase adalah sejenis enzim fibrinolitik poten yang di ekstrak dan di tulen kan daripadan sejenis makanan tradisional Jepun yang di kenali sebagai Nato.Natto adalah makanan yang di tapaikan yang berbentuk seperti keju.Ia telah di gunakan di Jepun melebih 1000 tahun. Rasa nya di gemari ramai dan ia di gunakan sebagai pengubatan tradisional yntuk penyakit jantung dan penyakit vascular. Enzim fibrinolik poten Nattokinase selamat di gunakan memandangkan ia telah di gunakan secara tradisional untuk tempoh
masa yang panjang.


Nattokinase membawa banyak manafaat antara nya mudah di ambil secara oral, keberkesanan di sahkan, membawa kesan jangka panjang , menjimatkan kos, dan boleh di gunakan untuk pencegahan.Natto mengandungi sebatian Pyrazine dan jenis enzim serine protease yang di kenali nattokinase, ia boleh mengurangkan pembekuan darah melalui fibrinolisis darah beku secara langsung dan perencatan protein plasma pengaktif perencat plasminogen 1 ( plasminogen activator inhibitor 1). Ini membantu mencegah trombosis , sebagai contoh nya dalam kes penyakit jantung, embolisme pulmori atau strok. Natto juga kaya dengan vitamin K, yang memainkan peranan dalam pembentukan kumpulan pengikat kalsium dalam protein.Ia membantu pembentukan tulang dan mencegah osteoporosis.Natto juga di katakana membawa kesan antibiotic , memperbaiki pencernaan , mengurangkan tanda –tanda penuaan, dan mencegah keobesan.Segala gala nya berlaku secara semula jadi, supplemen diet yang berdasarkan makanan ini telah membawa kepada kestabilan saluran gastrousus , perubatan dalam pH dan suhu badan.


3 STANDARD ANTARABANGSA

1.Ia memenuhi 5 produk pelangsingan WHO


- Tidak perlu berpuasa
- Tidak julap
- Tidak akan kehilangan tenaga
- Tiada penghidratan
- Tidak memantu

2.Proses Pembuatan GMP


3. Proses Jepun Berteknologi Tinggi




5 KAEDAH UNIK

1.Tidak perlu berpuasa


2.Perasa yang sedap


3.Tidak memantul (Bukan diet yo yo)


4.100% Gentian Semulajadi


5.Lebih Daripada 10 makanan suplemen Bergred Tinggi

UNTUK PENGGUNAAN DI SYORKAN:


1 . Sesiapa yagn lebih berat boleh mengambil 2 peket sehari selepas makan

2.Bagi suplemen am untuk kesihatan – adalah 1 peket sehari.

NOTA PENTING


1. Adalah di galakkan lebih minum air , di cadangkan mengambil air - 2000ml - 2500ml sehari.Ini kerana penguraian lemak 1 gm memerlukan 10ml air


2. Adalah di cadangkan mengambil produk GCL dlm masa 45 hari sebagai satu proses lengkap. Bagi sesiapa yang mengalami berat badan yang berlebihan atau ketidak seimbangan hormon, adalah di cadangkan jangan berhenti mengambil produk ini pada setengah program jika ingin melihat keputusan yang baik.


3. Bagi mendapat keputusan yang baik , adalah di cadangkan utk tidak mengambil sebarang perubatan lain atau sebarang bahan dalam bentuk dadah ( contoh pil pelangsing ) semasa mengamal kan produk GCL.


4. Kekalkan pengambilan makanan bergizi , bahanyang kandungangula yang rendah . Bersama-sama dengan senaman yang secukupnya akan membantu anda mendapat keputusan yang lebih baik.

GC LIFE CLEANSE PLUS
PENERANGAN - GC LIFE CLEANSE
PEREDARAN DALAMAN
Seorang dewasa selalunya membawa sehingga 5kg sisa najis di dalam usus besar. Jika dibiarkan terlalu lama di dalam usus, ia akan diekstrak semula oleh tubuh untuk penambahan nutrien. Lama kelamaan saiz najis akan bertambah halus sehingga ia boleh diserap oleh salur darah. Melalui salur darah, apabila sisa najis teredar ke seluruh tubuh, ia akan mula memusnahkan setiap organ dan sel darah tubuh kita.
Untuk memastikan peredaran dalaman yang sempurna, kita bukan sahaj perlu menyahtoksik tetapi juga perlu mengurangkan pembiakan bakteria yang membahayakan , di samping merangsang pembiakan bakteria yang diperlukan oleh tubuh. membekalkan bakteria yang berguna ini dengan nutrien atau zat yang betul adalah cara terbaik untuk menyahtoksik dan mengekalkan peredaran dalaman yang sihat.
SEGITIGA EMAS UNTUK USUS YANG SIHAT
Mengembalikan usus kepada tahap atau keadaan asal adalah suatu proses dalaman yang sangat penting untuk kita sentiasa sihat dan cantik. Untuk mencapai tahap kesihatan yang optima, memakan pelbagai jenis zat dan nutrien adalah penting. tetapi pencernaan dan penyerapan yang baik terhadap zat dan nutrien ini adalah sama pentingnya. Oleh itu, menjaga kebersihan usus adalah sangat penting di samping mengimbangi bilangan bakteria berguna di dalamnya. Ia akan melancarkan pencernaan makanan dan asimilasi nutrien.

DAFTAR JADI AGEN MEMPEROLEHI :

RM 398 DAPAT 7 BARANG BOLEH CAMPUR-CAMPUR
PELUANG MENDAPAT BONUS BOLEH MENCECAH RM 4 K SEBULAN
KEAHLIAN SEUMUR HIDUP
MENDAPAT UNTUNG RUNCIT
PRODUK YANG HOT SEKARANG TIDAK SUKAR MENCARI PELANGGAN

HUBUNGI NORA : 019-7137927
JOM KITA CHAT YM : [email protected]
 
Last edited:
Sponsored Post

cput

Super Active Member
Messages
6,549
Joined
Mar 12, 2008
Messages
6,549
Reaction score
5
Points
65
alamak..nape semua produk neh ada coffee??
statistic shows that, coffee bleh mengecikkan saiz aset penting wanita..
takde perasa lain ker?
 

gambatae

Fun Poster
Messages
120
Joined
Dec 2, 2008
Messages
120
Reaction score
0
Points
10
alamak..nape semua produk neh ada coffee??
statistic shows that, coffee bleh mengecikkan saiz aset penting wanita..
takde perasa lain ker?

ada sorry lambat reply ...

ada 3 perasa :

1) white coffe
2) cocoa (coklat)
3) coffee

kalau terlalu gemuk boleh guna Natto
 

roslinda

Active Member
Messages
1,873
Joined
Jun 4, 2006
Messages
1,873
Reaction score
10
Points
25
hehehe....bleh terang kan skali lagi, cara pemakanannya???? klu mcam sy nak minum malam, cam ner???
 

gambatae

Fun Poster
Messages
120
Joined
Dec 2, 2008
Messages
120
Reaction score
0
Points
10
sorry lambat reply...

ok cleanse tue minum 1/2 jam before bfast. Lepas tue minum coffe after makan, mesti minum tak boleh lepas 45 minit.
 

AlchemisT

Permanently Banned - , Newbie hacker password stea
gem
Messages
11,718
Joined
Feb 19, 2008
Messages
11,718
Reaction score
328
Points
131
ada tested takkk
 

gambatae

Fun Poster
Messages
120
Joined
Dec 2, 2008
Messages
120
Reaction score
0
Points
10
ada tested takkk

Ada :

10 paket cleanse & 10 paket coffe RM 80 Include courier fee

mehla try mesti turun berat bdn. tue. Minum nie kita tak perlu berlapar makan je. Inch mesti turun, berat pun mesti turun :)
dlm seminggu kita minum nie akan kerap ke toilet sebab dia membuang semua kerak2, lemak yg kat dlm badan kita. Mustahil klu kerap membuang badan tak turun. :)cgrock
 

gambatae

Fun Poster
Messages
120
Joined
Dec 2, 2008
Messages
120
Reaction score
0
Points
10
Tapi jgn risau walaupun kita kerap membuang perut kita tak der sakit-sakit atau memulas2, sakit2 manja gitu. Tapi dlm lebih kurang seminggu insyaallah dating ngan cik tandas tue akan berkurangan dan badan pun lebih sihat dan ringan. Sebab semua toksin dlm badan dah dibuang.
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register