BTC USD 62,419.6 Gold USD 1,804.35
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Others (GAMBAR) Warga Indon bikin Pesta Dangdut di Sg Buloh

mr_x6006

Legendary Member
Joined
Sep 26, 2009
Messages
14,719
Reaction score
282
Points
131

Pic ni aku amik dari album F/book member aku.. Dia baru upload 19 Nov ari tuee..


Dari info yg dia bgtau, pekerja Indon ni bat pesta khas untuk warga2 diorg kat tapak kontrak brdekatan ngan Hospital Sg Buloh..


Masalahnye, x kan pihak Polis kita & Pihak Berkuasa Tempatan x sedar tentang hal ni..

Diorg leh layan karaoke & minum air kencing setan tue.. :(scam

Korg tgk je la k pic dia.. LAYANNNNN...

155093_171855806176266_100000555432383_494156_7425463_n.jpg



76677_171856142842899_100000555432383_494162_752475_n.jpg



155093_171855796176267_100000555432383_494153_4670381_n.jpg



155093_171855799509600_100000555432383_494154_1437435_n.jpg



155093_171855802842933_100000555432383_494155_7320768_n.jpg



76677_171856136176233_100000555432383_494160_699943_n.jpg




75133_171854996176347_100000555432383_494150_1717056_n.jpg



75133_171854989509681_100000555432383_494148_6789446_n.jpg



75133_171854979509682_100000555432383_494146_5348886_n.jpg



155093_171855792842934_100000555432383_494152_2801986_n.jpg

Member aku bgtau, mamat Indon yg baju merah ni tgh tawar mnawar utk bikin 'PROJEK'.. huhu


Patutla negara korg asyik kena Gempa & Tsunami..

Rupa-2 nyer cam ni budaya korg..

p/s: Member aku bagitau majoriti Indon yg dtg ke pesta ni kebanyakkannya org ISLAM... ~X(
 
Last edited:
Sponsored Post

Scorpions10

Legendary Member
Joined
Jan 29, 2010
Messages
16,345
Reaction score
56
Points
120
pesta liar nih..pihak berkuasa mmg kena ambik tindakan nih.
 

suprol

Legendary Member
Joined
Nov 23, 2009
Messages
13,022
Reaction score
34
Points
120
lebey kurang jek ngan budaya kat malaysia nih.. cuma tmpt jek berbeza....
 

astrowan

CG Top Poster Club
Joined
Aug 26, 2009
Messages
22,317
Reaction score
249
Points
138
wow nak join............eekkeekkeek

laporkan kepada pihak berkuasa
 

mattop

Legendary Member
Paid Membership
Joined
Mar 20, 2007
Messages
12,396
Reaction score
10
Points
115
astaufirullah......:((
 

TamingSari

CG Top Poster Club
Paid Membership
Joined
Jun 28, 2006
Messages
25,495
Reaction score
162
Points
138
jgn jadi mini jakarta kat situ dah laa
 

zerovirus

CG Super Hardcore Club
Paid Membership
Joined
Jan 25, 2009
Messages
182,199
Reaction score
94
Points
1,020
:eek::eek: tak leh blah aku tgk ppuan indon ... baju berkaler :eek:
 

oldskoolrocka

Legendary Member
Joined
Apr 14, 2008
Messages
18,293
Reaction score
510
Points
161
nk amek tindakan cmne..pihak brkuasa jgk yg bwk diorng rmai2 dtg sini..
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register