Gambar separa Lucah DEWI PERSSIK tersebar

CG Sponsors




adil2604

Super Active Member
Joined
Jun 13, 2008
Messages
7,146
Reaction score
153
Points
73
Penyebaran gambar separuh bogel yang menampilkan Dewi Perssik hanya menutup buah dada’nya dengan rambut telah menjadi topik hangat hari ini, di Indonesia. Menurut Dewi Perssik, tujuan gambar tersebut di’ambil adalah untuk simpanan peribadi & suka-suka sahaja.

“Memang saya suka bergambar seperti itu.. Ya, saja-saja,” kata Dewi Perssik yang mengakui bahawa gambar tersebut bukan superimpose, memang milik’nya (kool gila!).

Menurut dia lagi, “Itu foto lama, saya sudah lupa bila gambar tersebut diambil. Biasa’lah saya di bilik mekap, suka mengambil gambar yang bukan-bukan”.

Jawapan selamba Dewi Perssik memang sudah di’jangkakan, sebelum ini dia pernah melakonkan adegan ranjang dalam filem Mati Di Ranjang. So, what do you expect?

 
Sponsored Post

adil2604

Super Active Member
Joined
Jun 13, 2008
Messages
7,146
Reaction score
153
Points
73
lain mcm minah nie....korang ok tak..???hehehhehee
 

alberq

Legendary Member
Joined
Apr 7, 2009
Messages
11,738
Reaction score
37
Points
120
avatar anuarul lagi la sexy...nampak lurah
 

iwak

Super Active Member
Joined
Mar 21, 2008
Messages
7,594
Reaction score
37
Points
80
bnyk sgt jd hantu cm ni la jd nya
 

kaka88

Active Member
Joined
Nov 22, 2009
Messages
1,410
Reaction score
6
Points
25
bleh la thn....nmpk la sket...
 

asrul07

Active+ Member
Joined
Jul 17, 2008
Messages
3,055
Reaction score
3
Points
25
kat mana la background gmbr tu.utk private use,background mcm public
 

-pojie-

Well-Known, Member, XM Official, Representative
Joined
Oct 29, 2008
Messages
20,951
Reaction score
50
Points
120
ranum ker nie??
 
Sponsored Post
Top
Log in Register