Gambar Sejarah Kota Pompeii Yang Musnah

CG Sponsors




Sponsored Post

Aiman Nordin

Active+ Member
Joined
Apr 11, 2014
Messages
3,041
Reaction score
38
Points
30
kelucahan melampau betul pompeii ni..

bila ditimpakan bala seorang pun tak dapat lari.. jadi abu belaka..
 

anaktimur

Fun Poster
Joined
Jun 10, 2013
Messages
315
Reaction score
24
Points
15
bayangkan...duit pun ada simbol lucah...kehidupan meraka apatah lagi...
 

goldhunter818

Active Member
Joined
Dec 12, 2012
Messages
1,488
Reaction score
0
Points
20
Jangan sesekali terasa nak pergi melawat tempat mcm ni plak sbb kita ditegah/dilarang utk melawat tempat semacam ini...
Apabila melalui tempat yg dilaknak, bersegeralah/lajukan perjalanan...
Org kita hari ni pelik, agama tegah tu yg nk buat...
Tgk contoh kat laut mati, itu tempat yg dilaknat, tp org kita bangga pergi kesana siap ambik gambar mandi kt sana...
Fuhhhh...#:-S
 

anaktimur

Fun Poster
Joined
Jun 10, 2013
Messages
315
Reaction score
24
Points
15
kat malaysia sendiri pun maksiat dah berleluasa....hiburan sana sini...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register