gambar rumah 4 tingkat dibina atas tanah seluas parking 3 kereta..

CG Sponsors




strom

Legendary Member
Joined
Jul 18, 2011
Messages
17,846
Reaction score
4,715
Points
191
satu pasangan di sydney ni beli tanah seluas 7 meter kali 6 meter ni ( 22.97 kaki kali 19.69 kaki) dan bina rumah empat tingkat yg menarik di atas tanah seluas tu..















 
Sponsored Post

ezeynet

Super Active Member
Joined
Mar 11, 2009
Messages
8,839
Reaction score
4
Points
65
kat sini boleh ke buat mcm tu?
 

car_they

Super Active Member
Joined
Nov 8, 2009
Messages
8,061
Reaction score
20
Points
65
menarik..tapi kos mesti tinggi kan
 

GEDEBE

Active+ Member
Joined
Sep 2, 2007
Messages
3,094
Reaction score
4
Points
25
wow...menarik nih.boleh dijadikan contoh...:D
 

orange76

Super Active Member
Joined
Aug 12, 2008
Messages
6,658
Reaction score
5
Points
65
jimat ruang, minimalist konsep!
 

koboygurun

Active+ Member
Joined
Dec 21, 2009
Messages
2,680
Reaction score
6
Points
35
giler mantap...heheheheh....kalu ada duit bleh wat umah ni kat kl...beli tanah kecik...tapi wat 5 tingkat....
 

razali91

Fun Poster
Joined
Nov 12, 2011
Messages
404
Reaction score
0
Points
10
kalau kat taman perumahan or bandar kene ikut fasad bangunan... klu piawaian daerah tersebut mengatakan paling tinggi boleh dibina 2tingkat maka rumah lain xleh lebey 2tingkat... kalau buat 3 tingkat jugak maka pelan bangunan tak diluluskan oleh pihak PBT
 

namkin

Active+ Member
Joined
Feb 7, 2008
Messages
3,369
Reaction score
57
Points
30
kreatif giler..
mahal kot nak wat smpai 3 tigkat nih..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register