BTC USD 35,828.8 Gold USD 1,876.86
Time now: Jun 1, 12:00 AM

gambar rumah 4 tingkat dibina atas tanah seluas parking 3 kereta..

strom

Legendary Member
Joined
Jul 18, 2011
Messages
17,846
Reaction score
4,715
Points
191
satu pasangan di sydney ni beli tanah seluas 7 meter kali 6 meter ni ( 22.97 kaki kali 19.69 kaki) dan bina rumah empat tingkat yg menarik di atas tanah seluas tu..

Before1.jpg


Before2.jpg


VerySmallHouseReveal1.jpg


Reveal11.jpg


SurryHillsResidence2.jpg


GardenRooftop4.jpg


Gardenarea5.jpg


Reveal3.jpg
 
Sponsored Post

ezeynet

Super Active Member
Joined
Mar 11, 2009
Messages
8,839
Reaction score
4
Points
65
kat sini boleh ke buat mcm tu?
 

car_they

Super Active Member
Joined
Nov 8, 2009
Messages
8,061
Reaction score
20
Points
65
menarik..tapi kos mesti tinggi kan
 

GEDEBE

Active+ Member
Joined
Sep 2, 2007
Messages
3,094
Reaction score
4
Points
25
wow...menarik nih.boleh dijadikan contoh...:D
 

orange76

Super Active Member
Joined
Aug 12, 2008
Messages
6,658
Reaction score
5
Points
65
jimat ruang, minimalist konsep!
 

koboygurun

Active+ Member
Joined
Dec 21, 2009
Messages
2,680
Reaction score
6
Points
35
giler mantap...heheheheh....kalu ada duit bleh wat umah ni kat kl...beli tanah kecik...tapi wat 5 tingkat....
 

razali91

Fun Poster
Joined
Nov 12, 2011
Messages
404
Reaction score
0
Points
10
kalau kat taman perumahan or bandar kene ikut fasad bangunan... klu piawaian daerah tersebut mengatakan paling tinggi boleh dibina 2tingkat maka rumah lain xleh lebey 2tingkat... kalau buat 3 tingkat jugak maka pelan bangunan tak diluluskan oleh pihak PBT
 

namkin

Active+ Member
Joined
Feb 7, 2008
Messages
3,370
Reaction score
57
Points
30
kreatif giler..
mahal kot nak wat smpai 3 tigkat nih..
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register