Gambar resit Restoran Insaf ‘Cekik Darah’ pelanggan tersebar

CG Sponsors




alessandra

Junior Member
Joined
Jan 7, 2012
Messages
57
Reaction score
0
Points
6
Dah tau mahal tapi pegi lagi makan kat situ. Lepas tu marah2 lagi. Mcm tak logik pun ada.
 
Sponsored Post

bounty_hunter

Active+ Member
Joined
Oct 16, 2013
Messages
2,603
Reaction score
1
Points
25
Dah tau mahal tapi pegi lagi makan kat situ. Lepas tu marah2 lagi. Mcm tak logik pun ada.
Kalau nak tahu, itu la antara sikap rakyat malaysia...

Cakap bukan main lagi...

Suka menyalahkan org, dia fikir dia je betul...

Tp jarang sekali nk mengaku salah n nk minta maaf...

Nk suruh KPDNKK ambil tindakan buat apa...

Restoran tu bukan menipu n melanggar undang2...

Lain kali sapa suruh x peka n x tanya...

Terang2 lg dah tulis house of high class...
 

myroadtax.com

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Feb 12, 2014
Messages
25,909
Reaction score
584
Points
161
Sama macam harga makanan kat KLIA2 tu. Kalau dah tau mahal kenapa gi makan.

Bawa le bekal nasi lemak atau karipap ke.
 

asdasdasd

Legendary Member
Joined
May 2, 2011
Messages
12,898
Reaction score
305
Points
136
alahai, high class apanya. lain la yg masak tu chef
terkenal mcm jamie oliver ke. letak high class tu
wayang je lebih. pastu boleh la cas puluh puluh :(scam
hahaha..betul2..lepas nie boleh taruk "dimasuk oleh makhluk keturunan dari syurga", kompem harga lagi boleh kasi markup kaw2..

**semua manusia adalah anak adam dari syurga ya..
 

seiful_v2000

Fun Poster
Joined
Oct 16, 2011
Messages
259
Reaction score
0
Points
10
1 nasi biryani ayam RM 14....fuhh boleh tahan...ni rate nasi biryani kambing nih.. setiap kedai ada letak harga kan...so klu da tgk mahal kuar terus kedai, xpyh order...lain la bwk awek, malu nak kuar...nti awek ckp x de duit :)) :)) :))
 

abir

Active+ Member
Joined
Mar 13, 2007
Messages
4,738
Reaction score
1,967
Points
101
owhh..restoran ni mmg cekik darah org....tapi jus mangga nya sedap...adeh teringat bln puasa berbuka kt situ.
 

Nobu

Active Member
Joined
Mar 31, 2012
Messages
2,360
Reaction score
27
Points
30
Dah tau mahal tapi pegi lagi makan kat situ. Lepas tu marah2 lagi. Mcm tak logik pun ada.
yang dah tau mahal tapi pegi jugak memang x tau la nak kata apa..
tapi masalahnya restoren ni letak kat dinding harga lain, lepas tu bila nak bayar dia kira macam lain pulak..
bila kita tanya, dia cakap kat dinding kedai tu harga lama..

pernah jugak aku pegi makan kat kedai ni 5 tahun lepas..
macam ni la jugak kes aku..
tunjuk harga lain, lepas tu bila kira harga macam lain.
sampai sekarang aku dah insaf nak pegi lagi
 
Sponsored Post
Top
Log in Register