(Gambar) Nelydia Senrose & Uqasya Senrose Meeletopp!

CG Sponsors




kusut

Fun Poster
Joined
Apr 11, 2010
Messages
242
Reaction score
15
Points
15
Nih aku nak share skit gambar pelakon yg tgh dok naik dlm drama ptg2 pkoi 7 kat tv3, nelydia senrose

dia ni ada kakak nama dia uqasya senrose . muka mmg mcm twin. tp umo lain2 la :p

cuba hampa compare sikit muka depa ni:x

FACEBOOK NELYDIA : KLIK
INSTGRAM UQASHA : KLIK

Nelydia senrose








Uqasya senrose









pic credit to : ygmenarik.info

:)cgrock
 
Last edited:
Sponsored Post

bowthugz69

Active+ Member
Joined
Oct 25, 2010
Messages
3,667
Reaction score
2
Points
25
Perh... Dpt ni... Sminggu x kua umah.. Huhu... :D
 

kerunai

CG Top Poster Club
Joined
Sep 2, 2007
Messages
24,973
Reaction score
46
Points
120
semua stok dogi je korang sentap ...
 

kaylis

Super Active Member
Joined
Feb 13, 2009
Messages
8,381
Reaction score
44
Points
70
muka mcm ni mmg kalah emma maemboung dan neelofa...hahaha
 

akuPening

Active Member
Joined
Apr 1, 2012
Messages
1,747
Reaction score
6
Points
25
Nih aku nak share skit gambar pelakon yg tgh dok naik dlm drama ptg2 pkoi 7 kat tv3, nelydia senrose

dia ni ada kakak nama dia uqasya senrose . muka mmg mcm twin. tp umo lain2 la :p

cuba hampa compare sikit muka depa ni:x

Nelydia senrose








Uqasya senrose







nelydia ada FACEBOOk
uqasya xdak.cari xjmpa #:-S

pic credit to : ygmenarik.info

:)cgrock
uqasya ade instagram hehe.lg best slalu update pic huahuahuahua
 
Sponsored Post
Top
Log in Register