BTC USD 35,342.2 Gold USD 1,764.43
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Gambar Majlis Perpisahan JDT Di Kritik Warganet

Xploit Machine

CG Top Poster Club
Top Poster #4
Joined
Nov 23, 2012
Messages
28,575
Reaction score
3,994
Points
236
12.05.2021 - Kuala Lumpur, Beberapa gambar di laman Facebook “Johor Southern Tigers”, dikatakan majlis perpisahan bagi kapten pasukan bola sepak JDT, Hariss Harun, dikritik warganet yang mempersoalkan pematuhan SOP oleh tetamu. Semakan FMT mendapati gambar-gambar itu dimuat naik di laman FB Johor Southern Tiger kelmarin, namun tidak dinyatakan bila majlis itu diadakan. Dipercayai tangkap layar catatan itu ditularkan di media sosial.

Malaysia kini sekali lagi bawah Perintah Kawalan Pergerakan susulan peningkatan kes jangkitan Covid-19, dengan larangan ke atas aktiviti sosial bermula 10 Mei.

“…betul la cerita P Ramlee…” kata seorang pengguna FB, Ejai Jamil. Rakyat marhaen je beria nak pertahan SOP…” kata seorang lagi pengguna, Shafiq Mohd.

Malah, ada pengguna menyebut akaun Menteri Kanan (Keselamatan) Ismail Sabri Yaakob, polis, dan Kementerian Kesihatan pada catatan FB berkenaan, dan menggesa siasatan dibuat. Setakat berita ini ditulis, belum ada kenyataan rasmi daripada pengendali laman Johor Southern Tigers atau pasukan JDT berhubung gambar berkenaan.

Dalam pada itu, Ketua Polis Johor Ayob Khan Mydin Pitchay pada sidang media pagi tadi tidak mengulas pertanyaan media berhubung gambar itu.

JDT-FB-3.jpg


JDT-FB1.jpg

Berita asal https://www.freemalaysiatoday.com/c...n-fb-johor-southern-tigers-dikritik-warganet/
 
Sponsored Post

a b c d e f

Super Active Member
Joined
Oct 28, 2010
Messages
7,842
Reaction score
844
Points
121
Liga M masih berjalan, dan pemain2 dan staf memang bercampur ketika latihan dan perlawanan. Mungkin sebab tu dikecualikan sop.
 

lau_kau

Legendary Member
Joined
Aug 2, 2007
Messages
11,760
Reaction score
1,620
Points
201
Liga M masih berjalan, dan pemain2 dan staf memang bercampur ketika latihan dan perlawanan. Mungkin sebab tu dikecualikan sop.
Pulak ada sop asing ka atau convid dia pilih sapa dia nak kena hahaha
 

kopirait

CG Top Poster Club
Joined
Apr 18, 2010
Messages
38,433
Reaction score
2,843
Points
206
Pulak ada sop asing ka atau convid dia pilih sapa dia nak kena hahaha
memang dah ada SOP untuk gelembung sukan ni bang.
kalau tak acara sukan takkan berjalan macam biasa sebelum-sebelum ni.
 

lau_kau

Legendary Member
Joined
Aug 2, 2007
Messages
11,760
Reaction score
1,620
Points
201
memang dah ada SOP untuk gelembung sukan ni bang.
kalau tak acara sukan takkan berjalan macam biasa sebelum-sebelum ni.
Ok noted....tu aku ckp sop convid nie berbeza2 smp Pak karim pun pening aiih hahaha
 

anbusan

Super Active Member
Joined
Jan 22, 2006
Messages
8,046
Reaction score
215
Points
83
Ada baca hari tu contoh mcm epl, awal2 dulu smggu 2 kali buat test tp sekarang rasa da reduce smggu sekali.
aku assume depa pun sama haha
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register