BTC USD 64,939.0 Gold USD 1,786.67
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Gambar Khas Untuk Geng Yang Suka Kutuk Proton.

aku_own

Fun Poster
Joined
May 28, 2010
Messages
172
Reaction score
0
Points
10
255495_430236233680485_1766296022_n.jpg


*Bukan Proton je kereta tin milo, tapi kebanyakan kereta yang ada dalam pasaran sekarang memang tak tahan.
 
Sponsored Post

kebabom

Super Active Member
Joined
Mar 13, 2007
Messages
8,625
Reaction score
24
Points
65
da byk kali tgk kt fb....tp mmg sadis la...blh ke claim insuran kalo cmni...huhu
 

AdsMsia

Active+ Member
Joined
Mar 13, 2011
Messages
4,652
Reaction score
20
Points
25
tapi mahal walaupun dibuat di negara sendiri :)
 

joee

CG Top Poster Club
Paid Membership
Joined
Oct 1, 2010
Messages
40,695
Reaction score
945
Points
161
kebanyakan yg beli inspira sume convert lancer..ni aku x pasti model sbnr apa
 

Muhammad_27

Super Active Member
Joined
Nov 8, 2007
Messages
7,914
Reaction score
86
Points
70
mane ade tiba2 jerk buah kelapa jerk jatuh kat situ....

mestilah dengan batang2 skali tombang.... ni compom dah alihkan batang kelapa.... takkan lah buah kelapa nk jatuh pun pilih tempat lading jauh sikit.... tengok kesan lekuk pun dah tau...
 

rey1988

Super Active Member
Paid Membership
Joined
Mar 25, 2011
Messages
6,258
Reaction score
14
Points
65
aik.. npe TT bagi tgk lancer je??tu kt depan tu ade proton wira tak tunjuk sekali ke??ahks.. leh compare sape yg lagi truk.. poton or mitsubihsi
 

mygol

Super Active Member
Joined
Apr 10, 2008
Messages
5,761
Reaction score
71
Points
70
Kete apa2 pun kalau mcm ni memang hancus..
kete kebal pun belum tentu kebal...
:D
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register