gambar cara2 binatang buas menyayangi anak2 nya

CG Sponsors




underscore

Legendary Member
Joined
Sep 20, 2008
Messages
11,502
Reaction score
4,256
Points
196
hadis riwayat abu hurairah ra

Rasulullah SAW bersabda.. Allah telah menjadikan kasih sayang NYA terbahagi dalam seratus bahagian.
Dia menahan 99 bahagian disisi NYA dan menurunkan satu bahagian ke bumi.

Dari satu bahagian itulah semua makhluk saling kasih mengasihi sehingga satu jenis binatang akan mengangkat cakar dari anaknya kerana takut akan melukainya

- sahih muslim




 
Last edited:
Sponsored Post

kaYaIlmu

Super Active Member
Joined
Mar 11, 2010
Messages
7,918
Reaction score
29
Points
70
thanks TT...saling sayang menyanyang di kalangan kita ...
 

underscore

Legendary Member
Joined
Sep 20, 2008
Messages
11,502
Reaction score
4,256
Points
196
kuku2 yg tajam tidak melukai anak2 yg comel kerana kasih sayang Allah

Comel utk dilihat tapi jangan....

dekat ..BAHAYA
:p



boring.. la mama duduk kat sini, jom kita keluar...
nak pegi mana.. tempat kita dalam zoo, hari2 dpt daging free
kalau kat luar hidup kita lagi susah



mak..., kenapa rupa ceq tak sama mak, ceq badan bintik2.. badan mak kulit hitam

rupa mu ikut ayahmu nak.




adess...sakitnya napa gigit mak,

saya lapar laa.. mak



mak kenapa orang panggil kita bear...bukan beruang

sebab kita bukan tinggal kat malaysia
 
Last edited:

underscore

Legendary Member
Joined
Sep 20, 2008
Messages
11,502
Reaction score
4,256
Points
196
cara burung menjaga anak dengan paruhnya




mari ikut semua... mak nak ajar korang berenang, ikut barisan jgn potong Q



dah bangun pun cayang mama....
pegi basuh muka, gosok gigi...dulu
kejap lagi mama bagi minum susu



pegang kuat-kuat nak.. kejap lagi kita nak terbang







apa pandang2... ushar anak aku..yer :mad::mad:



:)cgrock:)paid:)paid
 

arifrahmanz

Active Member
Joined
Jan 2, 2009
Messages
1,894
Reaction score
7
Points
25
binatang pun syg anak..manusia je yg suka main buang2 anak..
 

graynicolls

Active+ Member
Joined
Jan 25, 2009
Messages
3,757
Reaction score
37
Points
30
aku nk bela rimau la.
kenapa org ckp anak rimau jgn dipelihara?
 

msaifziec

Active+ Member
Joined
Aug 4, 2010
Messages
2,571
Reaction score
62
Points
30
dapat ilmu hadis baru menarik..tp gmbr pertama pelik monyet anak ayam..hahaha..
 

hafiz89

Fun Poster
Joined
Jan 30, 2009
Messages
410
Reaction score
3
Points
15
kasih sayang.. apa berbezaan kasih sayang manusia dan haiwan?
 
Sponsored Post
Top
Log in Register