BTC USD 63,790.0 Gold USD 1,776.50
Time now: Jun 1, 12:00 AM

gambar betapa bahayanya tugas seorang guru..

strom

Legendary Member
Joined
Jul 18, 2011
Messages
17,847
Reaction score
4,715
Points
191
iskk iskk..tanpa di sangka sangka tepat ke sasaran..

:eek::(#:-S:mad:

K3rXUa8RSkap_ilXwuxb3Q2.gif
 
Sponsored Post

real_rolls

Super Active Member
Joined
Jun 5, 2006
Messages
6,726
Reaction score
266
Points
81
nak main kepala sangat,.. kan dah dipalas tepat kat kepala jugak
 

gianttora

Active+ Member
Joined
Dec 16, 2008
Messages
2,593
Reaction score
3
Points
25
senak cikgu tu ... hahaha :))

cikgu tu pun satu hal .. siap tunjal-tunjal kepala budak apa hal ..
 

kaylis

Super Active Member
Joined
Feb 13, 2009
Messages
8,381
Reaction score
45
Points
70
heheh...tugas guru skrg mmg mencabar, murid2 pun byk yg dah tahu seni mempertahankan diri....:D:D:D:D
 

wan4755

Fun Poster
Joined
Aug 26, 2010
Messages
239
Reaction score
1
Points
15
kepala di balas kepala.. den zaman sekolah2 dulu mana terpikir nak balas ape ckgu buat... budak2 zaman sekarang ni betul2 xtahu hormat ckgu tol.. ade sebb la ckgu tu marah takkan saje2 nak marah siksa kat jantung je tau
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register