BTC USD 48,685.6 Gold USD 1,843.90
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Viral Gaduh bulan puasa (M vs C)

akudotcom

Legendary Member
Top Poster #3
Joined
Jun 17, 2007
Messages
14,247
Reaction score
2,247
Points
201
Petang td berlaku
Di sentosa
punca blum di ketahui 😬
M vs C
1618748559375.png

1618748355580.png

 
Sponsored Post

Jackhalid

Super Active Member
Platinum Member
Joined
May 24, 2008
Messages
6,540
Reaction score
1,103
Points
151
Huih pak cik tu memang hero betul lah. Apapun tunggu lah sorang2 kena angkut. bukti ada. siap senjata apa semua. tengok macam sorang tu tengah isap rokok. nak kata dah waktu berbuka hari masih terang. haha
 

QIPIDELANA

Super Active Member
Joined
Dec 13, 2012
Messages
9,624
Reaction score
305
Points
96
Sekejap jer tu kedalam.Tgu kena kutip jer
 

lau_kau

Legendary Member
Joined
Aug 2, 2007
Messages
11,082
Reaction score
1,484
Points
201
Esok kena angkut, itu dh pasti
 

exboy

Super Active Member
Joined
Oct 18, 2013
Messages
5,845
Reaction score
175
Points
73
Kalau dah bawak maibi..kemungkinan besar memang menggangu ketenteraman awam la jawabnye
 

aim02Aug

Super Active Member
Joined
Sep 5, 2011
Messages
7,324
Reaction score
876
Points
121
bulan pose mmg panas
bila lapar plk
 

maxpda

Super Active Member
Joined
Jan 15, 2007
Messages
7,485
Reaction score
212
Points
83
Marah macam mne pun aku rasa xpatut kita nak rosakkan harta benda orang...
Ikut je saluran betul
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register