BTC USD 39,069.7 Gold USD 1,821.73
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Gadis hilang ditemukan, teman lelaki ditahan kerana merogol

pelitaminyak

Active+ Member
Joined
Aug 13, 2008
Messages
4,195
Reaction score
1,243
Points
111
aku belum ada anak lg... belom kawen lg... teringin nak ada anak..... tapi risau jgk benda2 mcm ni...

insyaALLAH kalau aku ada anak, didikan agama kena cukup... kasih sayang pn kena cukup.....supaya diorang tak terjebak dgn masalah sosial mcm ni..... tapi wallahualam..... takut jgk...
kdg2 dengar dari pengalaman org, walaupun dh cuba didik anak sebaik mungkin pun, tetap anak tu buat masalah jgk...hermmmmm
Godaan media social kuat bro... Tu yg takut
 
Sponsored Post

GeeKaDoY

Fun Poster
Joined
Feb 12, 2008
Messages
873
Reaction score
146
Points
33
Laki ni tak tengok ka Cikgu Pendidikan Jasmani pesan apa.,..., vonggok.
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register