Fouziah Gaus ada kembar?

CG Sponsors




forexworld

Active+ Member
Joined
May 12, 2007
Messages
2,944
Reaction score
85
Points
30


Berlakon jadi kembaq,nanti kat anak hangpa jadi cam ni baru tau...main2 je::-?...dari pilem 2 hati 1 Jiwa...terguris hati org kembar camni
 
Last edited:
Sponsored Post

badrush

Super Active Member
Joined
Sep 4, 2008
Messages
5,519
Reaction score
18
Points
65
dia ni cacat betul baru tau..
 

StanNero

Super Active Member
Joined
Mar 12, 2006
Messages
7,442
Reaction score
164
Points
73
ako ada jadi pelakon tambahan criter nie. masa diorg shooting kat cineleisure hehe..

Part org main breakdance pastu dia muncul ngan family dia...

Filem razak mohaideen..
 

adil2604

Super Active Member
Joined
Jun 13, 2008
Messages
7,146
Reaction score
153
Points
73
kuikuikui macam2 lar...
 

lutttfi

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Dec 26, 2007
Messages
7,423
Reaction score
58
Points
70
nak termuntah dah ak tgk..
 

mybizme

Active+ Member
Joined
Oct 18, 2008
Messages
3,078
Reaction score
17
Points
25
tatau nak komen apa.tp tula...tak terguris ke perasaan org yg kembar betul2?kalo terguris baik takyah dibuat filem2 mcmtu.
tahle..
 

gastacopz

Legendary Member
Joined
Sep 7, 2008
Messages
11,331
Reaction score
19
Points
120
kecik ati org yg kembar.huuhhuhu
 

kenshi27

Fun Poster
Joined
Sep 21, 2007
Messages
552
Reaction score
32
Points
20
kepala ***** ko lah buduh....aku nak wat smyng hajat 40 hari biar tuhan bg bala kat ko....ni dah betol2 mempersendakn sesama manusia ni...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register