BTC USD 48,894.8 Gold USD 1,827.12
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Formula utk naikkan semula Maruah BN

nagagila

Fun Poster
Joined
Nov 20, 2008
Messages
549
Reaction score
23
Points
15
aku rasa korang mesti ada idea yg canggih utk naikkan semula maruah BN... ~X(
 
Sponsored Post

qreemall

Legendary Member
Joined
Mar 22, 2008
Messages
19,645
Reaction score
54
Points
120
aku ade idea.
satu: semua pemimpin kolot kt atas tu kene dibuang. ganti dgn yg pro-Islam
dua: buang sume unsur perkauman. Ganti dgn unsur keagamaan.
tiga: tegakkn undang2 Islam. walaupon hanya utk org Islam.
empat: kepimpinan melalui teladan. jd tunjukkn teladan yg baik.
ni hanyalah sebhgn kecik saja cadangan yg aku ada.....
 

mido

Active+ Member
Joined
Feb 23, 2007
Messages
4,861
Reaction score
12
Points
25
senang ja, buat apa yg rakyat suka, rakyat nak apa....
selagi gov mampu, buat saja...
hentikan polisi/tindakan yg x populis..
pemipin pon low profile dah
 

otaida00taj

Legendary Member
Joined
Apr 4, 2007
Messages
10,569
Reaction score
75
Points
120
malah nak pikir benda² tak der faedah nie...

cuba la jalankan tugas sebagai wakil rakyat yg betul, maruah tu akan datang dengan sendirinya.
 

nizamac79

InstaForex Official, Introducing Broker
Platinum Member
Joined
Jul 31, 2007
Messages
4,605
Reaction score
56
Points
30
bn memang takde maruah kot :))
 

maliq7776

Super Active Member
Joined
Mar 8, 2008
Messages
7,835
Reaction score
72
Points
75
aku ade idea.
satu: semua pemimpin kolot kt atas tu kene dibuang. ganti dgn yg pro-Islam
dua: buang sume unsur perkauman. Ganti dgn unsur keagamaan.
tiga: tegakkn undang2 Islam. walaupon hanya utk org Islam.
empat: kepimpinan melalui teladan. jd tunjukkn teladan yg baik.
ni hanyalah sebhgn kecik saja cadangan yg aku ada.....

baik masuk PAS terus bro:))
 

maliq7776

Super Active Member
Joined
Mar 8, 2008
Messages
7,835
Reaction score
72
Points
75
senang ja, buat apa yg rakyat suka, rakyat nak apa....
selagi gov mampu, buat saja...
hentikan polisi/tindakan yg x populis..
pemipin pon low profile dah

kalo ikut rakyat nak ape..silap la bro

mcm sekarang, even be end tabur duit.

tak jadi pape pun bro.

sekarang rakyat nak kan islam tu bro.

rakyat nak pemimpin yg boleh bagun subuh dan iman kan solat jemaah kat masjid bro.:)
 

nagagila

Fun Poster
Joined
Nov 20, 2008
Messages
549
Reaction score
23
Points
15
semua menteri umeno kena umum harta mereka yg dia org kebas...
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register