BTC USD 23,029.4 Gold USD 1,927.96
Time now: Jun 1, 12:00 AM

To Sell For sale ketam secara borong.

shahbiah

Fun Poster
Messages
256
Joined
Mar 20, 2008
Messages
256
Reaction score
0
Points
10
UNTUK DIJUAL KETAM SECARA BORONG.
JENIS : KETAM 1. KETAM SURI ( BUNGA )
2. KETAM NIPAH.
HARGA : DIRUNDING.(DI KOTA KINABALU @ KUDAT SAHAJA.)
LOKASI : SABAH. (KOTA KINABALU DAN KUDAT,TEMPAT LAIN DIRUNDING)
STATUS : BORONG DAN KONTRAK.
STOK : > 1000 KILOGRAM SEBULAN.

BERMINAT SILA HUBUNGI;

SHAH - 0127556788.
[email protected]
 
Sponsored Post

eboss

CG Hardcore
gemgem
Messages
85,652
Paid Membership
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,896
Points
591
ya org pertama tp tu la jauh lak dekat sabah bah

ketam aku suka makan tapi malas nak kopak2 kulit...last2 tak makan dan beli dah lama dah...

teringat aku kat mak mertua aku (yang no 1) bila dia masak ketam dia yang berdiri tepi meja makan mengopek kulit dan letak isi saja kat pinggan aku sepanjang masa aku makan

:">
 

goldendream

Active+ Member
Messages
2,787
Joined
Jan 18, 2006
Messages
2,787
Reaction score
1
Points
35
ketam aku suka makan tapi malas nak kopak2 kulit...last2 tak makan dan beli dah lama dah...

teringat aku kat mak mertua aku (yang no 1) bila dia masak ketam dia yang berdiri tepi meja makan mengopek kulit dan letak isi saja kat pinggan aku sepanjang masa aku makan

:">

aik.. aku pun macam tu..mak aku laa.. aku tolong makan..dia tolong kuarkan isi..hehehe..
 

min9797

Active+ Member
Messages
3,093
Joined
Aug 13, 2008
Messages
3,093
Reaction score
91
Points
30
ketam aku suka makan tapi malas nak kopak2 kulit...last2 tak makan dan beli dah lama dah...

teringat aku kat mak mertua aku (yang no 1) bila dia masak ketam dia yang berdiri tepi meja makan mengopek kulit dan letak isi saja kat pinggan aku sepanjang masa aku makan

:">

aik..kawen 2 ker..:-?
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register