To Sell Foot Detox Berkotak - Lain Dari Yg Lain!!... Harga Terbaik Di Pasaran!!

CG Sponsors




cyberiz

Super Active Member
Joined
Oct 1, 2007
Messages
6,014
Reaction score
282
Points
91
salam semua, aku jual foot detox patch ni secara borong.
Istimewanya produk foot detox aku ni datang dengan kotak yang menarik siap dengan instruction manual yang berwarna.








Fungsi Foot Detox Patch:
1. Membantu buah pinggang dan sistem limpa menjalankan fungsi pembersihan toksik dari badan
2. Membantu mendapatkan tidur yang lena, menghilangkan sakit kepala dan kepenatan
3. Membantu menghilangkan kesakitan dan lenguh pada kaki
4. Meningkatkan tahap imuniti,pengedaran darah dan membantu penstabilan metabolisme
5. Mengurangkan ketegangan pada otot dan membuang air berlebihan dalam badan
6. Menjauhkan dari sembelit

dan memang kelebihan produk ni dah diketahui ramai khasiatnya.

Kalau nak beli dengan Amway mau dekat RM50-RM60 sekotak. Citra Detox Pads iklan kat metro hari ahad 17/1/09 pun jual rm50 sekotak 10pcs.kalau ada masa aku snap keratan metro tuh.


=========================================================

Updated price 18/10/2010(ready stock):
1000 kotak (rm6.00 sekotak)
500 kotak (rm6.50 sekotak)
400 kotak (rm7.00 sekotak)
300 kotak (rm7.50 sekotak)
200 kotak (rm8.00 sekotak)
100 kotak (rm8.50 sekotak)
50 kotak (rm9.00 sekotak)
10 kotak (rm9.50 sekotak)
1 kotak (rm15.00 sekotak)

Semua harga di atas tidak termasuk kos penghantaran.

Berminat... sila call/sms dengan segera.:D

016-3683641 - syed

Disclaimer : no h/p dan nama yg tertera di atas adalah kwn sy yg ambil alih urusan jual beli. Dgn ini, sy id: cyberiz, tidak ada sebarang kaitan dlm sebarang urusan jual beli dlm thread ini. T/kasih
 
Last edited:
Sponsored Post

cyberiz

Super Active Member
Joined
Oct 1, 2007
Messages
6,014
Reaction score
282
Points
91
1 kotak ada 10 pcs, beli 50 kotak dpt harga rm10 sekotak:D
harga dah termasuk kos penghantaran menggunakan kurier
 

absani

Fun Poster
Joined
Oct 26, 2009
Messages
181
Reaction score
0
Points
10
Ini foot patch buatan negara mana? Samakah dengan miscodelia jual tu? :)
 

cyberiz

Super Active Member
Joined
Oct 1, 2007
Messages
6,014
Reaction score
282
Points
91
Ini foot patch buatan negara mana? Samakah dengan miscodelia jual tu? :)
fungsi sama je cuma brg ni dtg dgn kotak dan manual penggunaan yg cun..:D
1 kotak ada 10 pcs dan sy hanya jual secara borong shj khas utk peniaga
 

oimates

Active+ Member
Joined
May 10, 2009
Messages
2,933
Reaction score
42
Points
30
macam pernah ku lihat kotak ini...
slamat berniaga bro..:)
 
Sponsored Post
Top
Log in Register