Fitnah UMNO : Kan dah malu...

CG Sponsors




Megat Sri Rama

CG Top Poster Club
Joined
Aug 28, 2007
Messages
20,277
Reaction score
506
Points
161


ex Senior Vice President Petronas tu...

Melayu yang berkaliber macam tu jadi mangsa
semata-mata nak fitnah Nik Aziz.
 
Sponsored Post

Niyang

CG Top Poster Club
Joined
May 13, 2009
Messages
41,259
Reaction score
1,125
Points
201
heheheh... itu jerk la keje dorg... porn2 n pit2
 

faizk

Super Active Member
Joined
May 31, 2010
Messages
7,578
Reaction score
37
Points
70
Biasa la tu, parti porno
 

Zulkarnine

Super Active Member
Joined
May 30, 2007
Messages
7,578
Reaction score
136
Points
83
apa punye style posing la....gelak aku tgk...
 

frossonice

Active+ Member
Joined
Oct 5, 2010
Messages
3,459
Reaction score
19
Points
25
Admin masih tak mengaku. Habis, apa motif dia letak gambar tu? Sejak dulu lagi gambar tu dah beredar sana sini dan orang ingat itu Nik Aziz MB Kelantan. Sekarang sudah ada penjelasan, dia kona sana sini pulak.

Dasar manusia tak takut Tuhan.
 

coq_kodok

Active Member
Joined
Feb 28, 2013
Messages
1,128
Reaction score
22
Points
25
orang mcm nih mna nk malu bro........memang jenis muka tebal slalu dah........
 

tokputih

CG Top Poster Club
Joined
Apr 24, 2008
Messages
27,196
Reaction score
823
Points
176
Tak abis abis nk buat fitnah.. Memang hancuslah lepas ni
 
Sponsored Post
Top
Log in Register