To Sell FIRMAX-3 Firmax3 Krim Terapi Hormon Cantik + Sihat!

CG Sponsors




suhaila alwi

Fun Poster
Joined
Jul 29, 2011
Messages
127
Reaction score
0
Points
10
##INFO KELEBIHAN & KEBAIKAN FM3##

Teknologi Nano
Memberi tenaga
Mencairkan darah
Rehatkan otot
Tingkatkan metabolisme badan
Seimbang @ stabilkan hormon badan
Anti oksida/penuaan
Kesan awal & pulihkan penyakit batu karang, tiroid, cyst/pcos/fibroid
Atasi masalah banyak kolesterol dalam badan
Atasi masalah berat badan berlebihan
Kecutkan buasir
Menghilangkan sakit gigi
Mengurangkan stres dan sakit kepala
Mengawal perasaan marah
Memberhentikan selsema serta merta
Membantu masalah resdung
Memberikan tidur yang berkualiti
Membantu memulihkan tumit yang pecah
Membantu memulihkan jerawat, keradangan kulit dan parut
Membantu sebagai anti kanser
Rawat masalah penyakit 3 serangkai
Mengurang atau menghilangkan sakit2 sendi, lenguh2, kebas dan sebagainya
Mengurangkn eyebag
Memberhentikn darah yg mengalir akibat luka
Mengurangkn kesakitan
Mengurangkn saiz pori2 & garis2 halus
Badan terasa lebih panas & bertenaga
Kulit kelihatan lebih gebu cerah berseri

UNTUK WANITA:-
Menegang dan menaikkan payudara
Mencerah dan mengebukan wajah
Menaikkan seri wajah & kulit
Menghilangkan jeragat
Mengurangkan dagu dua
Mengurangkan bawah lengan yang kendur
Menegangkan perut dan membentuk pinggang
Menghilangkan simptom menopause
Mengurangkan sakit senggugut
Mengurangkan kedut wajah
Mengawal hormon thyroxin
Membentuk punggung dan peha yang cantik
Mengetatkan faraj
Meningkatkan selera seks
Membantu meredakan/memulihkan fibroid dan cyst
Membantu wanita yang sukar mengandung
Darah haid berwarna merah terang & lebih cair

UNTUK LELAKI:-
Membangunkan tisu reproduktif lelaki seperti testis dan prostat
Membentuk ciri seksual, sekunder termasuk otot kasar, tulang dan pertumbuhan misai dan bulu
Mengekalkan kesihatan tubuh dan mencegah osteoporosis
Meningkatkan nafsu seks
Membantu meningkatkan tenaga dan daya tumpuan
Elak mati pucuk & angin pasang

KANDUNGAN FM3 : Kigelia Africana Extract, Manjakani, Pegaga, Yam Liar, Aloe Vera, Apple Stemcell, Tongkat Ali, Ekstrak Soya, Kollagen, Vitamin A, Vitamin B3, Vitamin E, Vitamin B5..

* TERDAPAT BYK LAGI FUNGSI HEBAT FM3 UTK KESELURUHAN MASALAH PADA BADAN..

HALAL, GMP, GREEN PRODUCTS.. Ada KKM..

For order? Wsup/telegram > FM3 > AREA > +60103428083 for fast reply..
 
Last edited:
Sponsored Post

suhaila alwi

Fun Poster
Joined
Jul 29, 2011
Messages
127
Reaction score
0
Points
10
SIAPA nak CALIT utk SERI, CANTIK, GEBU, TEGANG, ANJAL, KEMPIS, KETAT, INTIM & byk lg?
Magic Nano Firm & Lift Hormon Cream (teknik sapuan kat nadi dll) bg lelaki & wanita..
Yg hebat & menariknya, doc pakar pun dh start guna krim ajaib ni tau bila dia lihat result seorg pesakitnya yg kanser payudara xperlu operate, muka lebam jd gebu, berat bdn turun bila amalkn item ni..

For order? wsup/telegram > FM3 > AREA > +60103428083 for fast reply..
 
Last edited:

suhaila alwi

Fun Poster
Joined
Jul 29, 2011
Messages
127
Reaction score
0
Points
10
Adakah anda mengalami simptom2 berikut :-

* selalu mengalami SAKIT KEPALA?
* GATAL2 pada hidung/telinga & muka?
* muka & badan berjerawat?
* selalu bersin/hidung berair apabila keadaan persekitaran berhabuk?
* penyakit kulit kuku, gatal2 yg melampau?
* keputihan melampau?
* gatal2 kat miss V?
* hidung bengkak/berair/sakit/pedih/berbau?
* pernafasan bau busuk?
* mata menjadi gatsl/pedih/bengkak?
& pelbagai mslh kesihatan lain..

Mampu memberikn kesan serta merta & selain mencantikkn luaran malah memberi kebaikan dlmn..
Apabila peredaran darah kita baik, kita blh menghindarkn penyakit lain yg cuba mengganggu kita..
Penggunaan produk begitu mudah iaitu dgn hanya menyapu krim tersebut d bhgn titik akupunktur iaitu d bhgn nadi & atas leher utk mempercepatkn resapan..

Fm3 produk krim pertama d Msia menggunakn kaedah terapi hormon drpd bhn semulajadi dperoleh dari pelbagai negara & dproses menggunakn teknologi nano utk menegangkn kulit & menstabilkn hormon..
Pemulih hormon semulajadi yg terbaik alaf baharu dlm bio perubatan..
Mampu mengimbangi pengeluaran hormon secukupnya utk kesihatan & kehidupan seharian..
Agen pencegah penyakit berjangkit, menukarkn phytohormone, mengimbangi metabolisma tubuh, antioksida & merehatkn otot..
Ia menyerap & bertindak serta merta dlm beberapa saat shj sbg anti penuaan, menggebu, mencerah, serta menaikkn seri wajah..

Keluaran bumiputera tapi dh masuk psrn luar spt Thai, Indo, Singapore, Brunei, Laos.. Ada KKM, Halal, TIADA racun, Green products..

for order? wsup/telegram > FM3 > area > +60103428083 for fast reply..
 
Last edited:

suhaila alwi

Fun Poster
Joined
Jul 29, 2011
Messages
127
Reaction score
0
Points
10
Mari bongkar RAHSIA artis spt Salwa Abd Rahman, Ifa Raziah, Diana Rafar, Elveena Iris, Emma Akma, Pian Cecupak (dh stop botox), Bagio, Rabbani, Sheila Mambo, Amy Search, Helmi gimik & ramai lg utk kekal cantik, berseri2, mantap, awet muda, gebu, runcing, langsing, hebat TANPA suntikan botox..

Produk hebat, simple, mudah, cepat & berkesan.. calit calit tegang dlm masa 5 minit!

Order? wsup/telegram > FM3 > AREA > +60103428083 for fast reply..
 
Last edited:

suhaila alwi

Fun Poster
Joined
Jul 29, 2011
Messages
127
Reaction score
0
Points
10
REVOLUSI KECANTIKAN MASA KINI KRIM PENEGANG YG BERKESAN SERTA MERTA

Dgn calit je buasir or tiroid blh KECUT? Dgn calit je muka blh TEGANG? Dgn calit je cyst/fibroid dah TIADA? Dgn calit je kedut blh HILANG? Dgn calit je badan BERTENAGA sepanjang hari?

KENAPA? Xpercaya ke? Silakan BACA SAMPAI HABIS jika nak tau apa lg krim calit ini blh wat utk diri ANDA!!!

KELEBIHAN & KEBAIKAN FM3 :-

Teknologi Nano
Memberi tenaga
Mencairkan darah
Rehatkan otot
Tingkatkan metabolisme badan
Seimbang @ stabilkan hormon badan
Anti oksida/penuaan
Kesan awal & pulihkan penyakit batu karang, tiroid, cyst/pcos/fibroid
Atasi masalah banyak kolesterol dalam badan
Atasi masalah berat badan berlebihan
Kecutkan buasir
Menghilangkan sakit gigi
Mengurangkan stres dan sakit kepala
Mengawal perasaan marah
Memberhentikan selsema serta merta
Membantu masalah resdung
Memberikan tidur yang berkualiti
Membantu memulihkan tumit yang pecah
Membantu memulihkan jerawat, keradangan kulit dan parut
Membantu sebagai anti kanser
Rawat masalah penyakit 3 serangkai
Mengurang atau menghilangkan sakit2 sendi, lenguh2, kebas dan sebagainya
Mengurangkn eyebag
Memberhentikn darah yg mengalir akibat luka
Mengurangkn kesakitan
Mengurangkn saiz pori2 & garis2 halus
Badan terasa lebih panas & bertenaga
Kulit kelihatan lebih gebu cerah berseri

UNTUK WANITA:-
Menegang dan menaikkan payudara
Mencerah dan mengebukan wajah
Menaikkan seri wajah & kulit
Menghilangkan jeragat
Mengurangkan dagu dua
Mengurangkan bawah lengan yang kendur
Menegangkan perut dan membentuk pinggang
Menghilangkan simptom menopause
Mengurangkan sakit senggugut
Mengurangkan kedut wajah
Mengawal hormon thyroxin
Membentuk punggung dan peha yang cantik
Mengetatkan faraj
Memperbaiki hubungan intim yg hambar
Membantu meredakan/memulihkan fibroid dan cyst/pcos
Membantu wanita yang sukar mengandung
Darah haid berwarna merah terang & lebih cair

UNTUK LELAKI:-
Membangunkan tisu reproduktif lelaki seperti testis dan prostat
Membentuk ciri seksual, sekunder termasuk otot kasar, tulang dan pertumbuhan misai dan bulu
Mengekalkan kesihatan tubuh dan mencegah osteoporosis
Hubungan intim bertambah power
Membantu meningkatkan tenaga dan daya tumpuan
Elak mati pucuk & angin pasang

KANDUNGAN FM3 : Kigelia Africana Extract, Manjakani, Pegaga, Yam Liar, Aloe Vera, Apple Stemcell, Tongkat Ali, Ekstrak Soya, Kollagen, Vitamin A, Vitamin B3, Vitamin E, Vitamin B5..

* TERDAPAT BYK LAGI FUNGSI HEBAT FM3 UTK KESELURUHAN MASALAH PADA BADAN.. Nak tau kenalah sendiri yg cuba!

MAHAL??? Bg sy murah coz 1 krim utk pelbagai fungsi & byk benefit.. Ramai doc pun suka fm3 coz ia green product & ia tiada mercuri, tiada hydroquinone (dgunakn utk cuci filem like bleach & biasa trdpt dlm produk krim/pencuci bwh RM100)..

Ada KKM, Halal, TIADA racun, Green products, GMP..
TIADA pantang larang.. Sesuai utk semua peringkat umur..

⇨ ORDER SKRG SEHINGGA STOK MASIH ADA!!! wsup/telegram > FM3 > AREA > +60103428083 pn sue for fast reply..
 
Last edited:

suhaila alwi

Fun Poster
Joined
Jul 29, 2011
Messages
127
Reaction score
0
Points
10
Masalah ketidakseimbangan hormon (imbalance hormone), menyebabkan berkurangnya gairah seksual, dan masalah rahim (reproduksi). Masalah ini biasanya berlanjut pada masalah tiroid, ovary, prostat, uterus, fibroid, endrometritis dan kanser rahim.

Tanda-tanda di tangan wanita yang mengalami permasalahan ketidak seimbangan hormon adalah :

Telapak tangan berwarna merah pucat, terdapat urat berwarna biru dan terlihat sangat ketara.
Telapak tangan licin/kesat dan kulit telapak tangan kering
Terdapat tanda seperti bulan sabit terbalik hanya dikuku ibu jari menandakan hormon dalam keadaan seimbang. Sebaliknya apabila tanda bulan sabit terbalik tersebut ada di semua kuku, atau ada di kuku-kuku yang lain selain ibu jari menandakan terdapat masalah ketidak seimbangan hormon.

Jari kelingking membengkak menandakan berkurangnya kemampuan seks (lemah sahwat)
Jari kelingking bengkok (pada wanita) menandakan masalah kesuburan yang rendah

Simptom (gejala) dari masalah ketidakseimbangan hormon akan menyebabkan kurang keinginan (gairah) seks, perasaan rendah diri, kemurungan dan stres berpanjangan.

* Fm3 sebagai penstabil hormon yg sempurna dan diakui sebagai pemulih hormon semulajadi terbaik ,merupakan bintang baru dlm bio perubatan yg lebih efektif dan berkesan.. dgn terapi hormon mengunakan fm3 ,sedikit urutan dinadi tangan berserta sedikit urutan di ari2 dibawah perut membantu pemulihan hormon dan meningkatkan metabolisma .dlm beberapa hari akan merasa kelainan dan perubahan ketara berbanding sebelumnya .

MUDAH DAN TERBUKTI BERKESAN.. JERAGAT DAN KULIT KUSAM..
Penyakit kulit dan jeragat amat membimbangkan kepada kita khususnya wanita yang ingin mengekal kecantikan muka ,ketahui fakta tentang jeragat dan kulit .

Sejenis penyakit kulit.
Umumnya terbahagi kepada tiga jenis iaitu seborrhoeic keratoses, melasme dan skin tag;
Seborrhoeic keratoses timbul seperti biji hitam atau tahi lalat hidup.
Melasme – tompok hitam atau kelabu leper di bawah lapisan kulit.
Skin Tag – Daging lebih berwarna coklat atau kelabu yang kebiasaannya ada pada ketiak dan leher.
Jeragat tidak berbahaya namun menyebabkan kulit muka individu kusam dan kotor.
Rawatan melalui pembedahan atau sapuan krim.
Individu berusia 40 tahun ke atas lebih tinggi risiko berjeragat.

Penyebabnya:
Ia disebabkan oleh pancaran UV matahari yang menjadikan kelebihan pigmen.
Hormon yang tidak seimbang disebabkan mengandung atau menopaus.
Gelisah dan tidak cukup tidur.
Menggunakan makeup yang tidak berkualiti dan bermutu rendah.
Disebabkan oleh masalah pada limpa.

* Mengunakan fm3 membantu menyelesaikan masaalah jeragat dan kulit kusam.. telah terbukti mampu merawat masaalah jeragat , kulit kusam dan menstabilkan hormon, dlm beberapa hari anda akan nampak kesan yg ketara..

BETUL atau bohong!!! PERCAYA atau tidak !!! Pelbagai testimoni after wat demo test..

1. Pengidap hyperthyroid telah 50 peratus sembuh dengan sekali sapuan Fm3

2. 2 orang pengidap selsema terkejut apabila selsema mereka berhenti dalam masa beberapa minit sahaja..

3. Beberapa orang pengidap sakit pinggang terkedu apabila kesakitan yang dialami apabila bangun atau meluruskan badan, tiba2 hilang selepas disapu Fm3 dibahagian pinggang mereka

4. Seorang veteran (usia 70+) mengadu lenguh2 dan sengal2 badan yang sentiasa dialaminya, hilang dalam masa 3 minit selepas disapu Fm3

5. Seorang yang banyak angin, sendawa x berhenti apabila disapukan Fm3 di nadi taingan dan leher kiri dan kanan

6. Dan semua yang disapukan Fm3 menyatakan perubahan pada wajah mereka...

7. 1 org yg jari kakinya yg hujung naik ke atas bertindan dgn jari ke 2, dh ok turun ke bwh blik asal slps 5 minit sapu fm3.

8. 1 org pakcik yg jari tghnya bengkok keras xblh regang ke atas selama 1thn dh ok lps 5minit sapu fm3 kt jari yg keras tu dh blh regang & tegak.

9. 1 org yg alami tgn kanan xblh tegak ke atas selama 2 thn, dh ok lps beberapa minit sapu fm3 kt celah sendi tgn & bahu.. Dh blh angkt tgn ke atas, blh rapat ke dada & blh wat pusingan 360 darjah..

TESTIMONI pengguna lain :-

1. En Mansur, 42thn..
Mslh berdengkur & susah bernafas sy ketara berkurangan setelah sy mengurut sinus sy dgn fm3..

2. En. Mohd, KL
Saya ada masalah resdung yg agak teruk, sudah berbagai produk saya dah mencuba, Setelah diperkenalkan krim Fm3 oleh sahabat saya, terus saya mencubanya. Hasil nya resdung saya berkurangan, masalah sesak nafas berkurangan malahan kulit saya menjadi cantik terutama sekali di muka kesan lebam bawah mata beransur hilang. Rasa ceria dan bersemangat di waktu pagi dan selera seks meningkat. Alhamdullilah dan terima kasih Fm3.

3. Pn Kesuma, 50thn..
Keseluruhan kulit sy lebih anjal & cerah walaupun baru beberapa ari menggunakn fm3.. Penggunaannya sungguh menjimatkn kerana hanya sedikit yg diperlukn, kesanny ketara & tahan dari pagi hingga malam..

4. Cik Sue, 40thn..
Sbg mak andam, fm3 byk membantu sy menaikkn seri pengantin, menegangkn kulit muka & buah dada serta menggebukn kulit..

5. Cik Norhana, 31thn..
Ramai yg menegur perubahan mendadak pd seri wajah & penampilan sy sejak sy menggunakn fm3..

6. Pn Roslina, 45thn..
Sy & suami kembali aktif bersama sejak menggunakn fm3, terima kasih kerana mengembalikn kesejahteraan rumahtangga kami..

7. Chanela..
I dah guna. Nak masuk botol ke 2. Memang best. Bukan utk wajah saja. Utk 1 badan! Kalau peerut buncit bole sapu kat perut. Kalau nak naikkan punggung pun boleh. Dah pakai tu muka mcm ada aura. Glow semacam. Makin ptg makin glow.

8. Pn Siti Fadzilah, Kedah
Setelah menggunakan krim fm3 ni kesan paling ketara pada kulit muka saya di mana (eyebag) kedut kedut halus yang dekat mata dah tiada. Rasa ceria jer saban hari bila menggunakan nya. Terima kasih Fm3

9. Juslina, Sabah
Sebelum guna krim Fm3 saya ada double chin, kulit kering dan tak anjal. Selepas menggunakan krim tu beberapa hari terdapat perubahan pada masalah double chin dan kulit pun tidak kering lagi malahan kulit lebih anjal. Terdapat juga perubahan pada payu dara dan punggung saya iaitu ia makin mantap berbanding dulu dan selulit pun dah hilang. Terima kasih Fm3.

10. Puan Anna, Sabah
Pada mulanya saya tak percaya dan yakin dengan krim ni. Atas dasar ingin mencuba saya beli satu krim. Apabila mennggunakan selama 2 minggu ada perubahan ketara berlaku pada wajah dan lengan saya. Wajah berseri dan dagu berlapis dah tiada malahan kulit menjadi anjal dan tegang. Mereka yang melihat saya mengatakan saya memakai pemanis wajah tapi yg sebenar nya krim itu telah menaikkan seri muka saya. Terima kasih fm3.

11. Puan Sarbanun, Brunei
Sebelum saya pakai fm3, saya menghadapi masalah double chin dan wajah kurang anjal. Sekarang ia berkurangan, saya yakin dan percaya diri sendiri utk penampilan..

12. Effa, 20+..
Berlaku pd diri sy sendiri, sblum ni sy dh byk bln xdtg period/haid.. Risau gak.. Sy just amalkn pakai krim ni kt nadi & sapu kt bhgn perut + ari2, ia dpt kesan awal cyst/fibroid dlm rahim sy coz xhbs 1 btl pun lg, period sy dh dtg blik & darah yg kuar mula2 hitam & pekat, lps tu lama2 berwarna merah & cair, rahim dcuci bersih..
KAKAK sy plak dh xde alami sakit senggugut time dtg period bila dia pakai krim ni..
Masa blik kg ritu, MAK mengadu sakit lutut, so sy just try la sapu krim ni kt lututnya yg sakit tu, dlm ms beberapa minit je sakit lututnya dh ok..

13. Syamsiah
Sy dh gn dn skrg dh nk msk botol kedua.. mmg da kesan yg positif... lps 1 mngu gna priod trus dtg.. pling best dn ketara pd muka dh nampak lbih licin dn lembut jer...

MASIH MENCARI PRODUK YG SESUAI?
MENGAPA anda harus membazirkn wang coz mengeluarkn belanja yg besar hanya utk membeli pelbagai produk dlm 1 masa demi mengatasi semua mslh2 d bwh?
Kini xperlu lg pening2 kepala coz semuanya dpt datasi dgn penstabil & pemulih hormon fm3, 1 for alls.. Just calit kt bhgn nadi tgn & leher sudah memadai.. Bila hormon stabil, byk mslh yg dpt dselesaikan, hanya sapuan kt nadi, kesannya mmg cepat..
Kehidupan yg sihat menjamin kecantikan dalaman mahupun luaran..

HOT product d klgn artis2 Msia, psrn Thai & Indon! Revolusi kecantikan masa kini! Krim penegang serta merta.. Terbukti berkesan!
Nak cantik, berseri terutama anda yg bakal menjadi pengantin baru? Ingin nampak lebih muda berbanding usia? Nak kulit sihat, tegang, gebu? Nak hilangkn jerawat & jeragat? Nak atasi mslh kulit berminyak, kusam, tona xsekata? Mslh eyebag, kedut tepi mata? Atasi mslh dagu berlapis? Ingin muka berbentuk V-Shape? Nak mancungkn hidung?
Nak tingkatkn keterampilan & keyakinan diri? Atasi sikap cepat malu? Hilangkn stress/tension?
Mahu payudara anjal? Mahu punggung jatuh naik balik?
Atasi mslh senggugut, period xteratur, rahim xkuat, sukar hamil, angin pasang, ketatkn faraj (yg 50 sen jd 5 sen), eraksi awal, air mani/sperma xpekat/xsubur punca mandul..
Rawat mslh pcos/cyst/fibroid/batu karang, buasir, migrain, resdung, strok/angin ahmar, gout, dengkur, tiroid, kanser breast, penyakit kulit, sakit lutut, sakit saraf dll?

Berita terkini, ia dh dtest & dguna sendiri oleh Timbalan Kementerian Kesihatan, Menteri Komunikasi & Menteri Pertanian Msia kita.. so xperlu lg anda nk ragu2 utk mencuba..

Artis/selebriti yg tlh mengamalkannya : Salwa Abd Rahman, Elveena Iris, Emma Akma, Diana Rafar, Pian cecupak (dh stop botox), Ifa Raziah, Sheila Mambo, Bagio, Rabbani & ramai lg.. so rugi kalu xcuba tau!

KELEBIHAN KRIM Fm3 :-

Menghilangkan sakit gigi
Mengurangkan stres dan sakit kepala
Memberhentikan selsema serta merta
Membantu masalah resdung
Mengawal perasaan marah
Memberikan tidur yang berkualiti
Membantu memulihkan tumit yang pecah
Membantu memulihkan jerawat, keradangan kulit dan parut
Membantu sebagai anti kanser
Mengurang atau menghilangkan sakit2 sendi, lenguh2, dan sebagainya

UNTUK WANITA:-
Mengimbangi hormon badan
Menegang dan menaikan payu dara
Mencerah dan mengebukan wajah
Menaikkan seri wajah
Menghilangkan jeragat
Mengurangkan dagu dua
Mengurangkan bawah lengan yang kendur
Menegangkan perut dan membentuk pingang
Menghilangkan simptom monopouse
Mengurangkan sakit sengugut
Mengurangkan kedut wajah
Mengawal hormon thyroxin
Membentuk pungung dan peha yang cantik
Mengetatkan faraj
Meningkatkan selera seks
Membantu meredakan/memulihkan thyroid, fibroid dan cyst
Membantu wanita yang sukar mengandung

UNTUK LELAKI:-
Membangunkan tisu reproduktif lelaki seperti testis dan prostat
Membentuk ciri seksual, sekunder termasuk otot kasar, tulang dan pertumbuhan misai dan bulu
Mengekalkan kesihatan tubuh dan mencegah osteoporosis
Meningkatkan nafsu seks
Membantu meningkatkan tenaga dan daya tumpuan

TERDAPAT BYK LAGI FUNGSI HEBAT FM3 UTK KESELURUHAN MASALAH PADA BADAN..

Ringkasnya FM3, yang TERBAIK semua dalam satu. PELBAGAI KEGUNAAN hanya SAPU DI NADI TANGAN, LEHER sahaja, tidak perlu meninggalkan alat kecantikan yang sedia ada, menjadikan anda cantik diluar dan didlm serta memukau sesiapa yg melihat .

Order? wsup/telegram > FM3 > AREA > +60103428083 for fast reply..
 
Last edited:

suhaila alwi

Fun Poster
Joined
Jul 29, 2011
Messages
127
Reaction score
0
Points
10
KENAPA PERLU MEMILIKI KRIM FIRMAX3?
======================

Krim Firmax3 dihasilkan dari herba-herba terpilih yang bertindak sebagai penstabil hormon menggunakan teknologi Nano. Teknologi Nano merupakan teknik penyerapan terbaik, membolehkan ekstrak herba diserap ke dalam edaran darah dengan cepat dan segera tanpa melalui proses pencernaan,. Kemudian, diubah menjadi auto-hormon mengikut keperluan tubuh masing-masing.

Trend terbaru untuk mengebukan dan mengembalikan kejelitaan wanita. Kecantikan asli akan lebih terserlah, lebih menarik dan menawan hati sesiapa melihat. Tak perlu tukar produk kecantikan sedia ada, cuma sapu sedikit di nadi, akan lihat perubahan wajah serta merta.

12 kesan segera Firmax3 pada wajah :
☑ Kulit lebih cerah dan berseri
☑ Mengecilkan pori-pori
☑ Menaikkan pipi
☑ Kening lebih terangkat
☑ Wajah lebih anjal dan gebu
☑ Menghilangkan garis-garis halus
☑ Bibir lebih terbentuk
☑ Hidung lebih mancung
☑ Dagu lebih V-shape
☑ Mengurangkan eye-bag
☑ Mengurangkan lingkaran gelap bawah mata
☑ Mata lebih segar dan bermaya

Selain kesan di wajah, Firmax3 juga bertindak untuk:
☑meneutralkan asid dalam badan ( asid yang berlebihan adalah punca sebenar pelbagai penyakit)
☑membekalkan lebih banyak oksigen dalam darah
☑merehatkan otot, mencairkan darah dan melancarkan edaran darah
☑mengaktifkan kembali hormon-hormon badan
☑meningkatkan metabolisma dan mengatasi masalah berat badan
☑meningkatkan tenaga dalaman.

InsyaAllah, ia dapat membantu mengatasi pelbagai masalah kesihatan:
☑First Aid Kit terbaik
☑Menghilangkan simptom monopouse
☑Meningkatkan selera bersama pasangan
☑Mengurangkan sakit sengugut, darah berwarna merah terang, lebih cair dan tidak hanyir
☑Mengatasi masalah haid tidak teratur
☑Mengetatkan faraj dan mengecutkan rahim
☑ Mengatasi masalah rahim rendah / tidak subur
☑ Mengatasi masalah cyst / fibroid
☑Mengatasi masalah angin dalam badan
☑Menghilangkan kesakitan
☑Mengurangkan stres dan sakit kepala
☑ Mengatasi masalah urat tersimpul / tegang/ lenguh-lenguh
☑ Mengurangkan dagu dua
☑ Mengurangkan bawah lengan yang kendur
☑ Menegangkan perut dan membentuk pingang
☑ Menegang dan menaikan payu dara
☑ Membentuk pungung dan peha yang cantik

KENAPA SEMAKIN RAMAI DAPATKAN FIRMAX3?
☑ Kesan sepantas 3 minit.
☑ Mudah digunakan. Hanya perlu sapu di tgn, leher, perut dan kawasan terlibat sahaja. Tidak perlu meninggalkan alat kecantikan sedia ada.
☑ Produk Bumiputera
☑ Telah ke 9 buah negara dalam masa 2 tahun membuktikan keberkesannya.
☑ Kandungan drpd herba-herba terpilih. Lulus KKM. Malah telah diakui oleh Dr Zennath Begam yang kini sedang berkhidmat di KKM melalui buku panduan kesihatan yang ditulis beliau sendiri, memberi penerangan terperinci bagaimana Krim Hormon Terapi FIrmax3 ini boleh membantu dalam proses penyembuhkan pelbagai jenis penyakit.
☑ KRIM SEMUA DALAM SATU, menjadikan anda cantik luaran dan dalaman, lebih sihat dan lebih ceria.

✔ Tua itu pasti
✔ Sihat itu nikmat
✔ Tampil muda itu bonus

For order? Wsup/telegram > FM3 > AREA > +60103428083..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register