BTC USD 22,894.9 Gold USD 1,867.71
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Movie Filem 'Anwar, the Untold Story' bongkar kisah sebenar PM ke-10

Sponsored Post

Encik Sponge

Super Active Member
gem
Messages
5,812
Joined
Jul 22, 2013
Messages
5,812
Reaction score
1,082
Points
151
Pengampunnan tu untuk keluarkan dari penjara awal kan?...so bila ampun kesalahan dia buat tak kira lah ye...kira cuci?
Macam tu la pahaman pentaksub... putar selagi boleh

kenapa dia tak cari saiful...aku pun pelik jugak.. semua orang cari pasal dgn dia, dia saman...tapi saiful sampai sekarang krik krik.

Xpelik bagi orang yang percaya dan pelik bg org yg pikir tuduhan selama ni palsu..


Kita yg tak tahu apa ni, sekadar dengar hujahan mahkamah susah juga nak sembang betul ke tidak...
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register