BTC USD 58,560.2 Gold USD 1,797.17
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Filem 2 Alam - 18 Nov 2010 : Korang Dah Tengok Ker??

Filem 2 ALAM - Adakah Degupan Jantung Rakyat Malaysia akan Terhenti ??


  • Total voters
    0
  • Poll closed .

anuarul

CG Top Poster Club
Joined
Jan 9, 2009
Messages
26,151
Reaction score
104
Points
133
2 Alam gagal ditayang ikut jadual - camana nak dapat 40JUTA neh??

ddr.jpg

DR. ROZMEY bersama sebahagian karyawan filem yang terlibat dalam penggambaran filem 2 Alam di Kuala Lumpur baru-baru ini.

KUALA LUMPUR - Filem sulung terbitan dR. Movie Production milik penerbit Datuk Dr. Che Rozmey Che Din, 2 Alam yang di uar-uarkan bakal dita yangkan bermula se malam di pawagam seluruh negara gagal di tayangkan mengikut jadual.

Rozmey, 42, yang di hubungi Kosmo! sema- lam berkata, kegagalan itu berikutan ma- salah kekurangan bi langan pawagam untuk menayangkan filem tersebut.

"Sasaran kami sebelum ini mahukan 2 Alam ditayangkan bermula semalam menerusi 100 layar perak di 80 buah pawagam di seluruh Malaysia.

"Namun, pihak pawagam hanya membe rikan kami sebanyak 35 hingga 40 pawagam, sebab itu tayangan filem ini ditangguhkan dulu sehingga kami mendapat jumlah pawagam yang kami mahukan itu," ujarnya.

Menurut beliau, bilangan 80 buah pawagam itu penting bagi membolehkan pihaknya menyasarkan hasil kutipan tiket tayangan untuk hari pertama sebanyak RM2.4 juta jika mula ditayangkan pada hujung minggu.

"Namun, kalau ia mula ditayangkan pada hari biasa, kami menjangka meraih sebanyak RM1.2 juta. Filem 2 Alam tetap akan di tayangkan dalam masa terdekat ini dan kini dalam proses perbincangan dengan pihak pa wagam," ujarnya.

Menyentuh mengenai isu kelulusan dari pada pihak Lembaga Penapisan Filem Ma laysia (LPFM), kata Dr. Rozmey: "2 Alam lulus tanpa sebarang potongan dan meraih kla sifikasi 18 PL."

Filem kolaborasi dua pengarah, Hairie Othman dan Ed Zarith Lokman serta lakonan Aaron Aziz, Suhaila Salam dan Faizal Hussein itu menelan kos mencecah RM3.2 juta termasuk kos promosi.



macam mane neh...kesian DDR....tak dapat 40 juta la kalau cite kuar lambat..ihihihihi:)):">
 
Last edited:
Sponsored Post

S.Y.E.D

Banned
Joined
Jun 6, 2008
Messages
18,685
Reaction score
588
Points
161
abis la rambut tukar style la.. wat pacak la polak doc.. kekke
 

Hafiz1990

Active Member
Joined
Oct 9, 2009
Messages
2,179
Reaction score
10
Points
25
nak untung juta2. jgn terlalu mengejar kekayaan & duit. ingat Maha ESA sama. kita ni hanya boleh merancang je.
 

ZURA-SAN

Legendary Member
Paid Membership
Joined
Feb 14, 2010
Messages
13,037
Reaction score
23
Points
120
bersyukur dgn ada yg dulu...
nanti langsung tak tayang....
sia-sia jer...
 

theBLOGGERboy

Super Active Member
Joined
Aug 21, 2009
Messages
7,437
Reaction score
30
Points
70
hahahaha.....sebab dia megah sgt kate dah confirm dapat 12 juta...aku boikot dari ngok citer nie...hahahaha
 

Jeb

CG Top Poster Club
Joined
Jan 2, 2007
Messages
39,505
Reaction score
124
Points
123
takleh blah btul bila dia cakap nak buat pengumuman mula tayangan kat seluruh stesen tv mcm pengumuman hari raya.:))
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register