BTC USD 63,153.3 Gold USD 1,745.27
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Covid-19 Fasa 1 Vaksin 26 Feb, Fasa Ke 2 Bermula 19 April, 2 Dos Syarat Rentas Negeri

Adakah anda setuju untuk terima suntikan vaksin COVID19

  • Setuju

    Votes: 70 67.3%
  • Tidak Setuju

    Votes: 18 17.3%
  • Neutral

    Votes: 16 15.4%

  • Total voters
    104

cek mek molek

CG Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #2
Joined
Jun 3, 2013
Messages
78,429
Reaction score
12,443
Points
1,906
Che Puteh Osman

2m ·

Vaksin berkesan dan selamat.
Science works. Vaccine works.
Vaksinlah beb

1614748905508.png

1614748915737.png

1614748924108.png
 
Sponsored Post

pedang_setiawan

Fun Poster
Joined
Nov 16, 2010
Messages
965
Reaction score
256
Points
41
4hb nnt aku review vaksin covid Pfizer lps 24 hrs cucuk.

Sekarang dah lebih 5 jam cucuk vaksin Covid 19. Sakit sikit tmpt cucuk. Maybe sb teknik cucuk jururawat tu kot. Lps cucuk x sakit tp lps bgn tido ni ada rasa sikit. Atau mungkin tdo td, tertido atas bahu yg misi cucuk.:cautious: Semua ok. Takde apa. Br bgn tdo lps tdo td pkl 11 pagi. Mlm td kerja dari pukul 10 mlm berseorangan, tak tdo. Siap je on call 8.10 pg, terus lancar ke Pusat Pemberian Vaksin utk temujanji pkl 8.30 pg. 8.53 pg dah siap vaksin. kena tunggu 30 minit untuk pemantauan. 9.27 pg terus turbo utk blk rumah. Pukul 2 ptg td dah terpacak semula kat opis.
 

fuhrer_69

Active Member
Joined
Sep 18, 2013
Messages
2,061
Reaction score
231
Points
43
Sekarang dah lebih 5 jam cucuk vaksin Covid 19. Sakit sikit tmpt cucuk. Maybe sb teknik cucuk jururawat tu kot. Lps cucuk x sakit tp lps bgn tido ni ada rasa sikit. Atau mungkin tdo td, tertido atas bahu yg misi cucuk.:cautious: Semua ok. Takde apa. Br bgn tdo lps tdo td pkl 11 pagi. Mlm td kerja dari pukul 10 mlm berseorangan, tak tdo. Siap je on call 8.10 pg, terus lancar ke Pusat Pemberian Vaksin utk temujanji pkl 8.30 pg. 8.53 pg dah siap vaksin. kena tunggu 30 minit untuk pemantauan. 9.27 pg terus turbo utk blk rumah. Pukul 2 ptg td dah terpacak semula kat opis.
minta-minta tak sesakit vaksin H1N1 dgn booster Hep.
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
294,073
Reaction score
12,468
Points
2,376
Sekarang dah lebih 5 jam cucuk vaksin Covid 19. Sakit sikit tmpt cucuk. Maybe sb teknik cucuk jururawat tu kot. Lps cucuk x sakit tp lps bgn tido ni ada rasa sikit. Atau mungkin tdo td, tertido atas bahu yg misi cucuk.:cautious: Semua ok. Takde apa. Br bgn tdo lps tdo td pkl 11 pagi. Mlm td kerja dari pukul 10 mlm berseorangan, tak tdo. Siap je on call 8.10 pg, terus lancar ke Pusat Pemberian Vaksin utk temujanji pkl 8.30 pg. 8.53 pg dah siap vaksin. kena tunggu 30 minit untuk pemantauan. 9.27 pg terus turbo utk blk rumah. Pukul 2 ptg td dah terpacak semula kat opis.

Alhamdulillah
Kiranya memang minima la kesan sampingan nya
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register