Fantasi Individu Lain Ketika Hubungan Kelamin Punca Lahirkan Bayi ‘Gay’

Recommended Brokers


mazri_2008

CG Top Poster Club
Joined
Nov 9, 2008
Messages
24,801
Reaction score
2,277
Points
191

Saifutdinov.
SEORANG imam kontroversi dari Uzbekistan mendakwa homoseksualiti adalah 'penyakit yang membimbangkan masyarakat dunia' dan memberikan nasihat tentang kaedah pasangan mengelak daripada melahirkan anak yang meminati kaum sejenis.

Ketua Imam di Masjid Tashkent Mirzo Yusuf, Rahmatulloh Saifutdinov memberitahu para jemaah, fantasi tentang seseorang selain pasangan sendiri ketika melakukan hubungan kelamin boleh menyebabkan wanita melahirkan anak homoseksual.

Beliau berkata begitu ketika menyampaikan khutbah Jumaat pada 2 Mac lalu.

Kata Saifutdinov, segelintir wanita Uzbekistan berfantasi tentang lelaki tampan ketika melakukan hubungan kelamin bersama suami mereka.

"Sebagai contoh, para wanita berfantasi tentang pelakon opera Turki yang tampan.

"Terdapat banyak posting di laman sosial oleh wanita yang sudah berkahwin.

"Ia seperti tiga orang sedang melakukan hubungan kelamin," kata beliau.

Saifutdinov turut mengecam perbuatan para lelaki yang mempunyai fantasi intim terhadap wanita lain.

"Lelaki juga sama, tidak dibenarkan untuk memikirkan wanita cantik lain ketika meniduri isteri mereka kerana ini boleh menyebabkan kelahiran anak menjadi lesbian," ujar imam tersebut.

Bagaimanapun, imam itu tidak menyokong dakwaannya dengan bukti sainstifik dan enggan memberikan komen lanjut ketika dihubungi oleh Radio Free Europe/ Radio Liberty.

Baca lebih lanjut di http://www.mstar.com.my/berita/berita-dunia/2018/03/09/fantasi-hubungan-kelamin/#BcxwjJjx6vpEGPJd.99
 
Sponsored Post

kopirait

CG Top Poster Club
Joined
Apr 18, 2010
Messages
31,520
Reaction score
1,259
Points
206
kira tak beretikalah tengah main dengan orang lain.
fantasi dengan orang lain.
 

notepad

Super Active Member
Joined
Sep 17, 2011
Messages
7,696
Reaction score
402
Points
86
whoa baik punya khutbah Jumaat. ini macam baru tak mengantuk.
 

oldtbone

Legendary Member
Joined
May 25, 2012
Messages
17,125
Reaction score
3,675
Points
191
saya kurang jelas.. isteri tgh ngetot dgn laki tp pikir ngetot ngan org lain = anak gay?
mcm berat apa yg dia ckp ni... mmg lah x blh berfantasi org lain tp kenyataan anak akan jadi gay atau lesbian tu terlampau berat bg saya ..
kalo camtu akan sng jd fitnah ..bila ada anak gay je .. "tu emak dia berfantasikan ngetot ngan Freddie Mercury la tu masa ngetot ngan bapak nya dulu.." :-?

puas lah org tu kena jaja...
 

dausbiz

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Apr 27, 2015
Messages
51,001
Reaction score
1,506
Points
596
Astaghfirullah

Ada fantasi plak

Agak agak la dalam khutbah jumaat
 

anbusan

Super Active Member
Joined
Jan 22, 2006
Messages
7,732
Reaction score
126
Points
83
berzina la beliau kalau fantasikan org lain
 

Niyang

CG Top Poster Club
Joined
May 13, 2009
Messages
40,232
Reaction score
856
Points
161
mmg berdosakan kalo time men dok fantasi dgn owg len...
 

Ibn Raffar

Super Active Member
Joined
May 19, 2011
Messages
7,002
Reaction score
369
Points
81
Macam mengarut je ni. Aib la pasangan tu nanti jika anak dilahirkan demikian. Ciri2 seseorang anak dah ditentukan masa percantuman 2 benih tu lagi jika kita belajar syarah ayat2 quran.
 

cre8tive

Legendary Member
Joined
Oct 14, 2008
Messages
17,143
Reaction score
602
Points
161
Kalau fantasi bini sendiri bole tak??
Maksud aku masa sblm kawen masa body dia masih slim. Sblm menikah. Bole dak?
 

iced_coolz

Fun Poster
Joined
May 18, 2013
Messages
814
Reaction score
86
Points
20
erm.. skadar ingin bertanya.
biasanya style serban ni, org syiah yg byk pakai. ke guane?
 
Sponsored Post
Top
Log in Register