BTC USD 57,026.6 Gold USD 1,835.02
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Fahrin & Scha

misscordelia

CG Top Poster Club
Joined
May 26, 2008
Messages
30,420
Reaction score
62
Points
120
ohh sukanya tgk dorang berdua ni.. :">


mainpix1.jpg


CINTA 'teman tapi mesra' antara Fahrin Ahmad dan Linda Onn kinitersimpan dalam lipatan sejarah. Betul kata pepatah, kumbang bukanseekor, bunga bukan sekuntum apabila Fahrin kini tidak lagi keseoranganapabila dia kini dikatakan sudah ada kekasih baru. Gosip terbaru yangdiperoleh mengatakan Fahrin kini sering dilihat bersama aktres remaja,Scha yang bakal muncul dengan filem pertamanya, Antoo Fighter dan dramabersiri lakonannya, Awan Dania pula disiarkan menerusi Astro Ria.

Terbaru, Fahrin dan Scha dilihat datang beriringan ke MajlisRumah Terbuka Aidilfitri The New Straits Times Press (M) Bhd (NSTP),baru-baru ini, apabila Zubir sendiri menjemput mereka di lobi hotel.Apabila pasangan dua sejoli itu melintas di depan rakan artis, merekasekadar melemparkan senyuman apabila diusik.

Di satu sudut, Zubir sempat bertanya Fahrin sejauh manaperhubungannya dengan Scha. “Kami perlukan masa dalam perhubungan ini,sama seperti pasangan lain. Cuma saya tidak mahu lagi melabelperhubungan saya dan Scha sebagai ‘teman tapi mesra’. Kali ini saya takmahu berselindung, kami berpijak di bumi nyata.”

Zubir pula tidak berapa mengenali Scha secaraperibadi, tapi apa yang Zubir maklum, Scha sebelum ini tidak pernahdikaitkan menjalin hubungan serius dengan sesiapa. Justeru, Fahrin danScha dipertemukan dalam masa, tempat dan situasi yang sesuai!

“Saya selesa berkawan dengan Fahrin. Kini, saya sedang mengenalidirinya. Kami mula rapat ketika sama-sama berlakon drama Lemas DalamCinta. Kami berkawan dan lama-kelamaan nampaknya ada keserasian antarakami. Jadi, berilah kami masa,” kata Scha berterus-terang ketikaditemui sebelum majlis berakhir.

Zubir doakan apa yang direncana Fahrin dan Scha menjadikenyataan suatu hari nanti. Cuma satu pesanan Zubir, kalau dah terbitkeserasian, jangan tunggu lama-lama Fahrin. Scha tu cantik, comel!Jangan sampai dikebas orang!
 
Sponsored Post

wanzex

CG Top Poster Club
Joined
Jul 12, 2006
Messages
35,554
Reaction score
1,103
Points
191
bagai sepasang merpati sejoli.....
 

mattop

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Mar 20, 2007
Messages
12,396
Reaction score
10
Points
115
scha? hehe.. tak kenal lah plak....
 

misscordelia

CG Top Poster Club
Joined
May 26, 2008
Messages
30,420
Reaction score
62
Points
120
Scha ni ex Dewi Remaja..
Kalau tak silap dia ni anak sedara Syed Sobri & Sheril Aida..


Crown-by-the-ex-Dewi-Remaja.jpg


IMG_1432_fp.jpg
 

carnationmyra

CG Top Poster Club
Joined
May 9, 2008
Messages
22,152
Reaction score
165
Points
123
ak ske sgt scha nih...dlm awan dania...bes!!
 

badrush

Super Active Member
Joined
Sep 4, 2008
Messages
5,519
Reaction score
18
Points
65
perrghhhh...scha siot....nape tak jadi gf aku...
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register